Jump to content

Onvolledige graphics tijdens gameplay


m3o

Recommended Posts

Ik heb een paar dagen geleden een 2de handse GTA IV gekocht van een vriend. Ik gebruik zijn gebruikersnaam en password om GTA IV online te spelen (want de serial is natuurlijk al geactiveerd). Omdat de CD redelijk beschadigd is, heeft m'n vriend een NO-CD crack meegegeven. Gewoon de originele GTAIV.exe en LaunchGTAIV.exe vervangen en klaar is kees. Tot nu toe verliep alles vlotjes. Ik heb het spel gedurende 9 uren op goede graphics kunnen draaien. Vandaag toen ik GTAIV wou opstarten, kreeg ik onvolledige graphics (zie screenshot 1. Screenshot 2 is hoe het WEL moet zijn).

SCREENSHOT 1

2129t9g.jpg

SCREENSHOT 2

6r4y06.jpg

Ik heb van alles geprobeerd: graphics op de laagste resolutie, een ander NO-CD Crack geprobeerd, comptabiliteit van het .exe bestand veranderd, GTAIV herinstalleerd,... Niks wilt lukken. Nochtans ligt het niet aan de NO-CD crack want ik heb er zelf al zonder problemen mee kunnen spelen en m'n vriend heeft daar ook geen enkele problemen mee gehad. Weet er iemand waaraan dat wel kan liggen?

Bedankt!

Bewerkt: door m3o
Link to comment
Delen op andere websites

Systeem specificaties?

gebruik Flitskikker Infotool (klik) :Y

Zitten er krassen in je CD?

CPU: Intel Core2 Duo CPU E6750 van elk 2.66GHz (dus 5,32GHz in totaal)

RAM: 2,5 GB (ik draai Windows Vista)

Videokaart: GeForce 8600GS

Het ligt dus zoals je ziet niet perse aan mijn PC-specificaties (alhoewel ze nog beter kunnen natuurlijk..)

De CD bevat enkele diepe krassen en veel kleine. Ik heb de CD eerst heel goed schoongemaakt (vingerafdrukken en andere smerigheid verwijderd). Wat ik ook heb opgemerkt is dat de CD zeer snel warm wordt (in tegenstelling tot de CD's van mijn andere spelletjes). Het is een wonder dat de CD toch nog altijd kan draaien...

Bewerkt: door m3o
Link to comment
Delen op andere websites

CPU: Intel Core2 Duo CPU E6750 van elk 2.66GHz (dus 5,32GHz in totaal)

wtf?

Videokaart: GeForce 8600GS

Je kaart is dus gewoon niet sterk genoeg.

En toch heb ik de game gisteren en eergisteren (9uren in totaal) op medium-very high kunnen spelen zonder enkele problemen... Alleen vandaag heb ik dat probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebruik van een NO-DVD crack valt onder Warez. Warez zijn verboden op het forum. Derhalve kunnen en mogen wij je niet verder helpen.

Overigens is die berekening die jij maakt bij je CPU erg fout. Je kan niet zomaar de snelheid x het aantal kernen doen. Zo makkelijk werkt het allemaal niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebruik van een NO-DVD crack valt onder Warez. Warez zijn verboden op het forum. Derhalve kunnen en mogen wij je niet verder helpen.

Overigens is die berekening die jij maakt bij je CPU erg fout. Je kan niet zomaar de snelheid x het aantal kernen doen. Zo makkelijk werkt het allemaal niet. :puh:

Normaal gezien ligt het niet aan die NO-CD crack... Waaraan kan het dan wel liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Daar mogen we je niet mee helpen omdat je al gebruik maakt van een No-CD crack. En aangezien dat illegaal is en wij hier op het forum niet over illegale dingen mogen praten kunnen we je ook niet verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ik heb het kunnen oplossen. Ik heb een nieuw TXT bestandje gemaakt met daarin de tekst: -windowed

Ik heb die opgeslaan als 'commandline.txt' en in de hoofdmap van GTAIV gezet. Nu start GTA IV in een venster en ik heb dat probleem nu helemaal niet meer :) Bedankt voor degene die mij geholpen hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Het gebruik van een NO-DVD crack valt onder Warez. Warez zijn verboden op het forum. Derhalve kunnen en mogen wij je niet verder helpen.

Overigens is die berekening die jij maakt bij je CPU erg fout. Je kan niet zomaar de snelheid x het aantal kernen doen. Zo makkelijk werkt het allemaal niet. :puh:

Doe maar belangrijk. En haal die oranje hoed van je hond af man 't is voorbij :cya:

_______

En we praten over zijn graphische kaart, niet over zijn crack hiero. Jullie brengen het voortdurend naar voren.

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil overigens ook zeggen dat no-cd cracks in dit geval niet illegaal zijn. Hij is in het bezit van een CD, alleen is die zodanig bekrast dat hij niet meer naar behoren functioneert.

dan nog mag het niet besproken worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil overigens ook zeggen dat no-cd cracks in dit geval niet illegaal zijn. Hij is in het bezit van een CD, alleen is die zodanig bekrast dat hij niet meer naar behoren functioneert.

Illegaal of niet illegaal, het is Warez. Warez = taboe.

Het ligt gewoon aan de crack. Cracks deugen gewoon niet en daardoor krijg je dit soort fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...