Jump to content

Onvolledige graphics tijdens gameplay


m3o

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Even ter informatie ik heb dat ook dat de delen wegvallen grafisch gezien. dan wacht je gewoon even een moment haal een bak koffie. Kom terug en je drukt een paar x op esc en dan ga je rijden. naarmate je het spel speelt lijkt het wel of de arts in het geheugen worden geladen (video of gewoon mem) daarna heb ik geen problemen meer.

Moet zeggen als ik in nieuw gedeelte van de stad kom dan merk dat hij er weer last van krijgt. Gewoon geduld en het komt allemaal goed.

Ik draai op versie 1007 met low specs AMD 64 X2 3800+, 8800GT video, 1024mb DDR1 op 550MHZ, windows xp x86, laatste drivers, laatste directx

Moet zeggen valt me alles mee geen problemen hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil overigens ook zeggen dat no-cd cracks in dit geval niet illegaal zijn. Hij is in het bezit van een CD, alleen is die zodanig bekrast dat hij niet meer naar behoren functioneert.

Illegaal of niet illegaal, het is Warez. Warez = taboe.

Het ligt gewoon aan de crack. Cracks deugen gewoon niet en daardoor krijg je dit soort fouten.

Ongefundeerde argumenten, daar hebben we hier vrij weinig aan. Ik heb zelf een 100tal uren met de crack gespeeld en het ging bij mij goed. Cracks hebben hier vrij weinig mee te maken.

GTA IV heeft nog steeds erg last van memory leaking waardoor het geheugen vol raakt en dan kan hij de objecten niet meer kwijt. En dan krijg je dus dat ze niet meer geladen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...