LSDesign Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 (bewerkt) Hey, Hoe vinden jullie mijn nieuwe sig? Ik ging voor een komische touch en dus niet zo veel effecten. Greets, LSD . Bewerkt: 12 juli 2010 door LSDesign Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 hmm, is misschien veel gezegd maar ik vond je vorige signatur veel beter De tekst is moeilijk te lezen, en staat daar helemaal bovenaan rechts "LSdesign" ? De foto vind ik er ook niet echt bij passen... 6/10 Reageren
LSDesign Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 hmm, is misschien veel gezegd maar ik vond je vorige signatur veel beter De tekst is moeilijk te lezen, en staat daar helemaal bovenaan rechts "LSdesign" ? De foto vind ik er ook niet echt bij passen... 6/10 Volgens mij weet jij niet wie Ken Block is, hij is de bekenste stunt/rally coureur en op de foto zit ie achter het stuur terwijl een normale burger (het was een open dag) naast hem zit die zo'n rare bek trekt . En de tekst 'A ride with Ken Block... ...Everyone likes it' is sarcastisch bedoeld . Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Block vindt het zelf ook niet zo heel goed gaan, kijk maar eens goed. Het bericht van deze sig is heel duidelijk, maar de uitwerking is gewoon wat minder. Heel saai, sommige letters zijn maar moeilijk te lezen en met de foto zelf is helemaal niks veranderd. Je had het makkelijk wat flitsender kunnen maken. Ook ik vond de vorige mooier. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 hmm, is misschien veel gezegd maar ik vond je vorige signatur veel beter De tekst is moeilijk te lezen, en staat daar helemaal bovenaan rechts "LSdesign" ? De foto vind ik er ook niet echt bij passen... 6/10 Volgens mij weet jij niet wie Ken Block is, hij is de bekenste stunt/rally coureur en op de foto zit ie achter het stuur terwijl een normale burger (het was een open dag) naast hem zit die zo'n rare bek trekt . En de tekst 'A ride with Ken Block... ...Everyone likes it' is sarcastisch bedoeld . idd, ik heb geen flauw idee wie Ken is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.