Mrkwark Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 missies :snapshots (tags hoeft niet maar liever wel ) cheats : nee versie : 2 info : ik heb er al een gedaan van snapshots weet niet meer welk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Dit is het verkeerde subforum, verplaatst. Ben bij dit soort savegame aanvragen altijd benieuwd: ben je nu werkelijk zo lui? Ik kan me niet voorstellen dat je iets, wat jij niet leuk vind om te doen (het is alles behalve moeilijk) wel een ander mee op wilt zadelen. Zou je niet gewoon een mod of trainer zoeken die zegt dat je alles gedaan hebt? Reageren
Mrkwark Geplaatst: 12 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Dit is het verkeerde subforum, verplaatst. Ben bij dit soort savegame aanvragen altijd benieuwd: ben je nu werkelijk zo lui? Ik kan me niet voorstellen dat je iets, wat jij niet leuk vind om te doen (het is alles behalve moeilijk) wel een ander mee op wilt zadelen. Zou je niet gewoon een mod of trainer zoeken die zegt dat je alles gedaan hebt? 1ik ben niet lui 2misschien iemand anders wel ? 3ik snap niks van mods en trainers 4srry voor het verkeerd plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.