Jump to content

savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

beste leden van gta-forum,

ik heb meermaals geprobeerd safegames in mijn man van "gta san andreas user files" te zetten, dit lukte dan (ik heb namelijk versie v1.00) maar als ik het dan opstart dan begint hij gewoon terug bij het begin (met de bmx) ik vind het heel vreemd want ik ben honderd procent zeker dat ik alles juist heb geplaatst en de juiste savegame heb. zou iemand misschien kunnen helpen?

dank bij voorbaat

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben heel zeker dat ik een versie 1 savegame genomen heb, de link die jij mij hebt doorgestuurd, daarvan heb ik een savegame genomen, ik weet echt niet waar het aan zou kunnen liggen :(

Bewerkt: door jorisgruyters
Geplaatst:

Weet je wel zeker dat je versie 1 hebt dan? Is je script.img (Data > Script) 568 kb? Indien die 562 kb is, heb je versie 2. Of heb je misschien (scm-)mods geïnstalleerd?

Geplaatst:

Weet je wel zeker dat je versie 1 hebt dan? Is je script.img (Data > Script) 568 kb? Indien die 562 kb is, heb je versie 2. Of heb je misschien (scm-)mods geïnstalleerd?

ik ben zeker dat ik versie 1 heb en ik heb ook al verscheidene savegames van versie 2 geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat. :( zou er echt niet nog iets kunnen zijn wat er scheelt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...