Jump to content

[signature aanvraag] IV/EFLC Video Contest

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben van plan z.s.m. een contest te houden waarbij video's een belangrijke rol in spelen. Meer informatie hierover volgt nog!

Type: Signature

Stijl: GTA IV en EFLC

Grootte: 500x150 px

Voorbeeld: Het liefst een plaatje van een camera met zo'n glans erdoorheen net als bij iPhone/iPod Apps. Ik kon geen goede vinden, dus ik laat dat maar aan jullie over. :D

Tekst: Winnaar IV/EFLC Video Contest 2010 + naam van de winnaar, maar die zul je (helaas) pas op het einde van de contest en wanneer ik de winnaar weet te horen krijgen via PB... De tekst moet een beetje flitsend zijn; zoals bijv. glitters, alles mag!

Rand: Net als bij tekst; flitsend. Ook hier weer je eigen keus.

Kleuren: Flitsend... :puh: Kleurrijk of niet, maakt niks uit. ;)

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Signature dient per PB te worden verstuurd. En nogmaals: de naam van de winnaar krijg je pas te zien als die bekend is en de datum daarvan meld ik je wanneer de contest begonnen is.

Hopelijk is er iemand geïnteresseerd in het maken van de signature. Eventueel mag je je naam eronder zetten als copyright. :D Tevens krijgt de trotse maker een vermelding in het topic van de contest.

Meer informatie omtrent de contest volgt z.s.m.

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

PS: Als je wilt dat mensen kunnen meebeslissen, mag je gerust de signature plaatsen, hoor, maar wel zonder naam. Ook niet je eigen naam!

EDIT: Eerste persoon heeft zich gemeld via PB! Inzenden is nog wel mogelijk, maar dit dien je te doen voordat ik meld dat ik toestemming heb om de contest op te zetten.

Heb je nog vragen, dan kunnen die via PB. ;)

EDIT2: Morgen zal de contest worden gestart, wat wil zeggen dat inzenden niet meer mogelijk is.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik was nog vergeten te melden dat de contest al van start was gegaan en de aanvraag dus op slot kan. :slotje: Voor degene die deze aanvraag gaat sluiten: Neem even contact op wanneer je meer wilt weten... ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...