Jump to content

flitskikker error

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik fliskikker instaleer en dan open krijg ik een foutmelding. namelijk,

runtime error '438'

object doesn't support this property or method

het is de nederlandse versie van flitskikker

en ik heb het gedownload van de flitskikker site

mijn laptop draait op windows xp home (legale NL versie)

Geplaatst:

Deze foutmelding krijgen mensen wel vaker. Helaas weet ik niet wat de oorzaak van de fout is, aangezien ik deze zelf niet heb kunnen reproduceren.

Weet je toevallig uit je hoofd welke Service Pack je XP heeft? Probeer ook eens Internet Explorer 8 te installeren.

Ik ga in ieder geval nog verder op zoek. :)

Geplaatst:

Deze foutmelding krijgen mensen wel vaker. Helaas weet ik niet wat de oorzaak van de fout is, aangezien ik deze zelf niet heb kunnen reproduceren.

Weet je toevallig uit je hoofd welke Service Pack je XP heeft? Probeer ook eens Internet Explorer 8 te installeren.

Ik ga in ieder geval nog verder op zoek. :)

het is service pack 2

en volgens mij ik ie8 maar ik zal ff kijke

Geplaatst: (bewerkt)

Oke. Waar is hij met laden als de foutmelding komt?

het lijkt alsof hij 2keer laad 1 heel snel dan de 2e keer dn slaat hij vastop ongeveer 10%

en komt de melding

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

Je moet ook gewoon van onze Flitskikker afblijven.. :@

Topic verplaatst naar Software.

wat bedoel je met dat ik van flitskikker moet afblijven.. :$

Geplaatst:

Niet echt ontopic, maar toch...

... Weet je toevallig uit je hoofd welke Service Pack je XP heeft? Probeer ook eens Internet Explorer 8 te installeren. ...

het is service pack 2

en volgens mij ik ie8 maar ik zal ff kijke

Service Pack 2 wordt vanaf vandaag niet meer ondersteund, hoogste tijd om Service Pack 3 te installeren, zie ook dit artikel

Geplaatst:

Ik intalleerde Flitskikker een paar dagen geleden ook op de pc van mijn zus. Zij kon, bij de installatie van de skins, al 1 ding niet installeren (weet helaas niet meer welke, ik denk dat het een gedeelte van de Vista skin was, maar ben niet zeker). En toen ik het dus wou opstarten gaf die (toen het balkje nog ergens in het begin was) diezelfde foutmelding.

Volgens mij stond er zelfs niets achter "Bezig met het laden van..."

Ik kan misschien eens proberen om Flitskikker op haar pc opnieuw te installeren, en te kijken of ik zonder extra skins die fout ook krijg.

Geplaatst:

Ik intalleerde Flitskikker een paar dagen geleden ook op de pc van mijn zus. Zij kon, bij de installatie van de skins, al 1 ding niet installeren (weet helaas niet meer welke, ik denk dat het een gedeelte van de Vista skin was, maar ben niet zeker). En toen ik het dus wou opstarten gaf die (toen het balkje nog ergens in het begin was) diezelfde foutmelding.

Volgens mij stond er zelfs niets achter "Bezig met het laden van..."

Ik kan misschien eens proberen om Flitskikker op haar pc opnieuw te installeren, en te kijken of ik zonder extra skins die fout ook krijg.

die fout kreeg ik ook met installeeren bij mij had opnieuw zonder skins installeeren geen zin

Ik heb het net ook geprobeerd om het zonder skins te installeren, en ik krijg inderdaad die fout nog steeds.

EDIT: Op zich heeft mijn zus dat programma niet echt nodig, maar ik wou het graag installeren om dat Advies ding te gebruiken. Kan je die niet apart downloaden zonder het hele programma? Of hoort dat erbij?

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik heb het net ook geprobeerd om het zonder skins te installeren, en ik krijg inderdaad die fout nog steeds.

toevallig windows xp sp2?

Geplaatst:

houd jullie pc eerst maar eens up to date, ik weet al wel wat de oorzaak is, je .net framework en C++ zijn gewoon niet up to date en dan krijg je zulke dingen. Wat dacht je er trouwens van om eens service pack 3 te installeren?

Wat is hij aan het laden op de 10%? "Bezig met het verzamelen van ... ?"

bezig met het verzamelen van computerinformatie zegt hij

@wesley ik ga een neuwe laptop kopen met windows 7

dus van mij mag er een lockje op tenzij je nog anderen/jezelf kan helpen met dit topic :slotje::slotje:

Bewerkt: door proaz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...