Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Flitskikker InfoTool draait niet op .NET Framework noch C++, dus dat kan het probleem niet zijn. Het probleem is op te lossen door Service Pack 3 te installeren, aangezien mensen met dit probleem allemaal SP2 of lager hebben. De Upgrade Adviseur is helaas niet apart te downloaden, aangezien hij de verzamelde informatie gebruikt. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Flitskikker InfoTool draait niet op .NET Framework noch C++, dus dat kan het probleem niet zijn. Het probleem is op te lossen door Service Pack 3 te installeren, aangezien mensen met dit probleem allemaal SP2 of lager hebben. De Upgrade Adviseur is helaas niet apart te downloaden, aangezien hij de verzamelde informatie gebruikt. hoe kom ik aan sp3 kan ik dat downloaden of moet ik dan windows helemaal opniew installeren Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Je kunt SP3 hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4 Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Je kunt SP3 hier downloaden: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4 dit instaleer ik tog gwn als een patch of moet ik alemaal backups enzo maken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Gewoon downloaden en installeren. Backups zouden niet nodig zijn. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) Gewoon downloaden en installeren. Backups zouden niet nodig zijn. ahh oke ik heb draadloos dus downloade duurt nog wel ff [edit] gedownload en uitgevoert krijg ik een melding dat win32 niet geldig is als systeembestand ofzo hij zegt precies:windowsxp-kb936929-sp3-x86-NLD.exe is geen geldig win32-toepassing Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 is de download uberhaupt wel klaar? Als hij dat wel is zal ik maar ff je pc nakijken, als hij dat gaat doen klopt er nog weinig van. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) is de download uberhaupt wel klaar? Als hij dat wel is zal ik maar ff je pc nakijken, als hij dat gaat doen klopt er nog weinig van. mij pc is laatst nog helemaal opnieuw geïnstaleerd dus die is wel goed en de download was klaar Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren
TomFurga Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Ik betwijfel of je wel de goede hebt gedownload. Servicepack 3 voor XP is gewoon via een update binnen te halen, via Start-> Alle programma's-> Windows Update. Mocht die eerder al zijn aangeboden, maar op dat moment zijn afgewezen, dan kan je hem weer in beeld krijgen door "verborgen updates herstellen" aan te klikken. Reageren
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Ik betwijfel of je wel de goede hebt gedownload. Servicepack 3 voor XP is gewoon via een update binnen te halen, via Start-> Alle programma's-> Windows Update. Mocht die eerder al zijn aangeboden, maar op dat moment zijn afgewezen, dan kan je hem weer in beeld krijgen door "verborgen updates herstellen" aan te klikken. ben nu aan het kijken ty voor de tip _ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.