Jump to content

flitskikker error

Recommended Posts

Geplaatst:

Flitskikker InfoTool draait niet op .NET Framework noch C++, dus dat kan het probleem niet zijn.

Het probleem is op te lossen door Service Pack 3 te installeren, aangezien mensen met dit probleem allemaal SP2 of lager hebben.

De Upgrade Adviseur is helaas niet apart te downloaden, aangezien hij de verzamelde informatie gebruikt.

Geplaatst:

Flitskikker InfoTool draait niet op .NET Framework noch C++, dus dat kan het probleem niet zijn.

Het probleem is op te lossen door Service Pack 3 te installeren, aangezien mensen met dit probleem allemaal SP2 of lager hebben.

De Upgrade Adviseur is helaas niet apart te downloaden, aangezien hij de verzamelde informatie gebruikt.

hoe kom ik aan sp3 kan ik dat downloaden of moet ik dan windows helemaal opniew installeren

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon downloaden en installeren. Backups zouden niet nodig zijn.

ahh oke ik heb draadloos dus downloade duurt nog wel ff

[edit] gedownload en uitgevoert krijg ik een melding dat win32 niet geldig is als systeembestand ofzo

hij zegt precies:windowsxp-kb936929-sp3-x86-NLD.exe is geen geldig win32-toepassing

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

is de download uberhaupt wel klaar? Als hij dat wel is zal ik maar ff je pc nakijken, als hij dat gaat doen klopt er nog weinig van.

Geplaatst: (bewerkt)

is de download uberhaupt wel klaar? Als hij dat wel is zal ik maar ff je pc nakijken, als hij dat gaat doen klopt er nog weinig van.

mij pc is laatst nog helemaal opnieuw geïnstaleerd dus die is wel goed

en de download was klaar

Bewerkt: door proaz
Geplaatst:

Ik betwijfel of je wel de goede hebt gedownload.

Servicepack 3 voor XP is gewoon via een update binnen te halen, via Start-> Alle programma's-> Windows Update. Mocht die eerder al zijn aangeboden, maar op dat moment zijn afgewezen, dan kan je hem weer in beeld krijgen door "verborgen updates herstellen" aan te klikken.

Geplaatst:

Ik betwijfel of je wel de goede hebt gedownload.

Servicepack 3 voor XP is gewoon via een update binnen te halen, via Start-> Alle programma's-> Windows Update. Mocht die eerder al zijn aangeboden, maar op dat moment zijn afgewezen, dan kan je hem weer in beeld krijgen door "verborgen updates herstellen" aan te klikken.

ben nu aan het kijken ty voor de tip :)_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...