Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• graafschap.b

7

• Isic

6

• Fezz

5

• Puma

4

Geplaatst:

Kende ik al even, deze tool is gemaakt door DrPetter. Ik zie net dat versie 1.0 is gereleased van Sculptris.

Ik vind het best wel een aardig programmatje, zeker voor gratis te zijn. Maar toch verkies ik liever de wat uitgebreidere Zbrush boven Sculptris, aangezien hij veel meer handige tools heeft zoals projection master.

Geplaatst:

Volgensmij kan je het inderdaad niet gebruiken in GTA :(. In GTA krijgen de personen toch een gezicht dmv textures?

Geplaatst:

De characters van GTA IV zijn wel degelijk gesculpt hoor :puh: , Aleen denk ik niet dat een modder dit gaat gebruiken.

Hoe het eigenlijk tewerk gaat:

Je maakt een lowpoly basis in 3DS Max of Maya, importeert die in Zbrush. Dan maak je de highpoly, exporteert die naar 3DS Max. In 3DS Max maak je dan de lowpoly, unwrap je je model (zodat je textures kan doen), en dan bak je de normal map op de lowpoly model. Daarna alleen nog de textures, en klaar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er erg leuk uit. Heb het net gedownload, ik ga even wat proberen. :puh:

Edit:

2wc2y4g.png

Mister Spaarvark. :puh:

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst: (bewerkt)
Zeker een mooi programma...

Ja en zelfs jíj kunt hiermee modelen!

Wat dingetjes die mensen op GTAForums.com hebben gemodeld:

12341989.png

Uploaded with ImageShack.us

ab20a788603600.jpg

Alien3.jpg

50c5fd88573685.jpg

Jullie al resultaten :puh:? Ik heb nog niet iets gemaakt wat ik hier wil laten zien...

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Wow, lijkt mij een makkelijk te gebruiken programma. Zoals hij dat doet op dat filmpje ziet het eruit alsof baby's dit ook kunnen. Maar jammer dat het niet voor Gta IV te gebruiken is :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...