Puma Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Vond deze video op YouTube, erg gaaf programma lijkt me. Wou 't met jullie delen . Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Kende ik al even, deze tool is gemaakt door DrPetter. Ik zie net dat versie 1.0 is gereleased van Sculptris. Ik vind het best wel een aardig programmatje, zeker voor gratis te zijn. Maar toch verkies ik liever de wat uitgebreidere Zbrush boven Sculptris, aangezien hij veel meer handige tools heeft zoals projection master. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Zeker een mooi programma... Maar niet te gebruiken voor GTA, of wel? Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Volgensmij kan je het inderdaad niet gebruiken in GTA . In GTA krijgen de personen toch een gezicht dmv textures? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Nee hoor, de gezichten van de actors zijn wel degelijk gemodeld. Alleen niet zo in detail. Reageren
-Omar- Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dan moet het wel kunnen, als het goed is. Maar ik kan er geen informatie over vinden . Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 De characters van GTA IV zijn wel degelijk gesculpt hoor , Aleen denk ik niet dat een modder dit gaat gebruiken. Hoe het eigenlijk tewerk gaat: Je maakt een lowpoly basis in 3DS Max of Maya, importeert die in Zbrush. Dan maak je de highpoly, exporteert die naar 3DS Max. In 3DS Max maak je dan de lowpoly, unwrap je je model (zodat je textures kan doen), en dan bak je de normal map op de lowpoly model. Daarna alleen nog de textures, en klaar. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Ziet er erg leuk uit. Heb het net gedownload, ik ga even wat proberen. Edit: Mister Spaarvark. Bewerkt: 14 juli 2010 door .Senne Reageren
Puma Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Zeker een mooi programma... Ja en zelfs jíj kunt hiermee modelen! Wat dingetjes die mensen op GTAForums.com hebben gemodeld: Uploaded with ImageShack.us Jullie al resultaten ? Ik heb nog niet iets gemaakt wat ik hier wil laten zien... Bewerkt: 14 juli 2010 door Puma Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Wow, lijkt mij een makkelijk te gebruiken programma. Zoals hij dat doet op dat filmpje ziet het eruit alsof baby's dit ook kunnen. Maar jammer dat het niet voor Gta IV te gebruiken is Reageren
Puma Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Vast wel, ik weet alleen niet of het onderhand al mogelijk is om nieuwe skin models te maken voor GTA4? Reageren
Isic Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik ben ook meer begonnen. Dit heb ik al. Weet niet wat het word. Reageren
Puma Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Haha, wij ook niet, als jij het niet eens weet . Bewerkt: 15 juli 2010 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.