.Senne Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik heb vandaag weer even een aantal dingen geprobeerd, en het werkt echt goed eigenlijk. Een duiveltje, een vis enzo. Wel af en toe een vastloper en errors omdat er op een bepaalde plek teveel poly's bij elkaar komen ofzo.. Reageren
Isic Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Bij mij lukt verfen niet maarja morgen nog maar dingen proberen. Mod: De titel is verkeerd. Moet sculptris zijn nu is er een r niet. >>> Door DaBeast: Done .<<< Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 pff heb al lang niet meer gemodellt niet dat ik het eerder wel kon ) maar ik heb er even mee rond gespeelt en dit is het geworden: http://img210.imageshack.us/img210/162/96112773.png 'You are not allowed to use that image extension on this board. ' hhmm Reageren
Isic Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Dit is van mij. Kan alleen niet inkleuren. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 in kleuren is niet zo moeilijk. maar euhm.... hoe plaats ik hier tegenwoordig zon plaatje aangezien ik mijne niet kan posten ( zie 2 posts hier boven ) voor het inkleuren: druk op paint kies resolution en wacht tot hij klaar is druk dan weer op ok dan zie je je model kleur enzo snap je waarschijnlijk wel. klik dan links boven op pencil (paint color[d]) kies bij airbrush je kleur en ga painten. zo moeilijk is die niet alleen het painten zelf vind ik iritand Reageren
Isic Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Voor plaatje moet je url tussen [img= url hier ] zetten Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 haha heb het programma sinds gister maar vind het toch best moeilijk om iets goeds te maken snap nog niet alles maar het is wel een gaaf programma Reageren
Isic Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Weer nieuw ding. Gewoon beetje met grab tool gespeelt. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Weer nieuw ding. Gewoon beetje met grab tool gespeelt. lol die is grappig. maar die html code voor img weet ik wel lol maar ik krijg een error code als ik het plaatje probeer te posten :/ Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) anyway, ik upload zo ff een timelapse van een evil kavia ik zou hem hier wel posten ohh sorry voor dubbele post :S Bewerkt: 16 juli 2010 door graafschap.b Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) There ya goes http://www.youtube.com/watch?v=DNdZ9UljfBI sh** alweer dubbelo post , sorry ben gewend aan forums waar als je post het bij je normale post komt zodat het geen dubbelo post word Bewerkt: 16 juli 2010 door graafschap.b Reageren
Isic Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Zelf hebben wij hier thuis cavia's maar die hebben kortere pootjes. Heb spaarvarkentje gemaakt. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 mijn vavia is evil hhm mischien ga ik morge wel weer wat leuks maken ben nu tedruk met scripten Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Zeker een mooi programma, maar niet echt voor games of mods te gebruiken aangezien de models ongelooflijk high poly zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.