Jump to content

Darten in TBoGT


R-fl3x

Recommended Posts

Hallo,

bij het darten snap ik één ding gewoonweg niet. Naar het einde toe, moet je een 'Double' gooien. Echter komt er bij mij altijd op 'You need to throw a double'. Ik heb de WikiGTA pagina al gelezen maar het blijft maar failen :N . Kan iemand me uitleggen hoe ik dit zou moeten doen, als ik bv. 101 punten heb?

Mvg,

I-cer

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 101 punten hebt, moet je eerst een single 1 gooien, dan een triple twenty en als laatste een single twenty. Dan kom je op twintig uit en kun je als jij weer aan de beurt bent een double ten gooien :Y . Het komt er eigenlijk op neer dat je een beetje (logisch) moet nadenken en uiteindelijk op een even getal moet uitkomen die je door twee kan delen (10,20,30 en 40 (50 enz. kan niet want het dartbord gaat maar tot twintig)) :tu:

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Het komt er eigenlijk op neer dat je een beetje (logisch) moet nadenken en uiteindelijk op een even getal moet uitkomen die je door twee kan delen

Je kan elk even getal door 2 delen :7 .

Je moet er dus voor zorgen dat je voor je laatste worp een even getal hebt tussen 2 en 40, dan zoek je de helft van dat getal en werp je rihting deze zijn buitenste ring. De smalle buitenste ring is de Double, maar het getal moet wel daarna exact nul zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je start moet je er gewoon voor zorgen dat je zo hoog mogelijk gooit. Vervolgens hoef je alleen nog maar het aangegeven cijfer te gooien, het kan lastig zijn aangezien je het exacte getal moet gooien. Als je er telkens overheen zit ben je al snel verloren, probeer het gewoon een aantal keer. Op een gegeven moment moet het lukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om een double te gooien moet je de buitenste ring proberen te raken.

Als je bijvoorbeeld 20 punten hebt, moet je double 10 gooien (Dus gooi je de pijl op nummer 10 in de buitenste ring).

Misschien helpt deze afbeelding wel!

TheBoard.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Als je 101 punten hebt, moet je eerst een single 1 gooien, dan een triple twenty en als laatste een single twenty. Dan kom je op twintig uit en kun je als jij weer aan de beurt bent een double ten gooien :Y . Het komt er eigenlijk op neer dat je een beetje (logisch) moet nadenken en uiteindelijk op een even getal moet uitkomen die je door twee kan delen (10,20,30 en 40 (50 enz. kan niet want het dartbord gaat maar tot twintig)) :tu:

En waarom zou je dan hem in de single 20 gooien als je ook meteen uit kan gooien door double twenty te gooien? Je moet als er een finish mogelijk is die proberen te gooien. Het is bijv. mogelijk 170 uit te gooien(2x triple 20 en dan in bullseye)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...