SNIPER44 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Mooie uitkomst, belichting is ook goed gedaan. Wat is de stock foto? Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Mooie uitkomst, belichting is ook goed gedaan. Wat is de stock foto? De achtergrond zonder tekst, zonder het huisje zeg maar. Maar het is een shot uit de film dus heb em zo niet paraat. Verder nog opmerkingen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wat een stilte. Nog iemand? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wat een stilte. Nog iemand? Weet je wat het is? Het is gewoon perfect, tenminste, ik kan geen kritiek bedenken. Ik ben alleen benieuwd naar de stock.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wat een stilte. Nog iemand? Weet je wat het is? Het is gewoon perfect, tenminste, ik kan geen kritiek bedenken. Ik ben alleen benieuwd naar de stock.. Kost me weer veel moeite om dat terug te vinden, maar goed. Komt ie: Nadeel van deze stock is natuurlijk dat ie te mooi is om drastisch te bewerken, althans naar mijn mening. Iemand tips voor eventueel extra upgrades? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Dan is hij zeer mooi gedaan. Zoals je zelf al zegt zou je het meer verknoeien als je nog wat gaat veranderen. Eventueel iets anders proberen met de tekst ofzo maar voor de rest zou ik het zeker zo laten! Reageren
Anoukk Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Mooi; beetje blurry'er dan de stock maar dat heeft dan ook wel wat. De render is precies goed geplaatst, ik had niet eens gedacht dat die niet bij de stock hoorde. De belichting is ook goed, en ik vind dat hij lekker rustig is. Rand is ook leuk gemaakt, de witte geeft het iets chiques, en het zwarte maakt het een echte rand. Ik geef geen cijfers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.