jvj Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Hallo! Type: signatuur Stijl: iets Amerikaans, wat met GTAIV te maken heeft. Grootte: 500x150 Voorbeeld: Nee Tekst: misschien Rand: misschien Kleuren: misschien iets moois. Render (optioneel): - Extra (optioneel): misschien Maak er iets moois van. Denk aan de sleutelwoorden GTAIV en Amerika. Kijk eens naar m'n vorige sign's:
Royboow Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) Ik ga hem niet afkrijgen voor ik morgen weg ga, ik wou hem af hebben maar et is niet gelukt, sorry Bewerkt: 16 juli 2010 door Royboow
TomHagen Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Edit: Heb tekst van een van je voorbeelden gebruikt (als ik dat zo goed gelezen heb ), ik kan dat nog veranderen of weglaten als je wilt. Bewerkt: 16 juli 2010 door TomHagen
jvj Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Heb tekst van een van je voorbeelden gebruikt (als ik dat zo goed gelezen heb ), ik kan dat nog veranderen of weglaten als je wilt. Mooi, ik zou de eerste willen met een rand die naar zwart vervaagt. (verbande rand) En ik zou ook Little jacob scherper willen zien, zodat hij het aandachtspunt is, en de rest is dan wazige achtergrond (is nu al wazig genoeg). PioneerJVJ heeft een goed lettertype, maar let op de schrijfwijze: PioneerJVJ Alvast bedankt voor de moeite! Bewerkt: 17 juli 2010 door jvj
TomHagen Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Allright, aanschouw versie 3. Weet niet wat je met de border bedoelt, heb er nu dit van gemaakt.
jvj Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) Allright, aanschouw versie 3. Weet niet wat je met de border bedoelt, heb er nu dit van gemaakt. Het lijkt alsof Jacob lichtgevend is. En ook rechts aan mijn naam is er teveel licht. Zou je dat kunnen wegwerken? Jacob zelf mag donkerder, zodat hij beter uitkomt op de achtergrond. Edit: nu zie ik dat de volledige rechterhelft van de achtergrond lichter is dan de linkerhelft. Liever even donker als de linkerhelft. Bewerkt: 17 juli 2010 door jvj
jvj Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik heb ondertussen zelf de kleine details bijgewerkt... de signatuur is af.
Recommended Posts