Limbolander Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Het is algemeen bekend dat de GTX480 videokaarten erg warm worden. Ze zuipen stroom en worden kokend heet. Daar tegenover staat dan wel dat je de beste Single GPU kaart ter wereld in je systeem hebt. Leuk al boeit het mij verder niet op wat voor manier een videokaart zijn prestaties waar maakt, of dat nu 1 gpu of 2 gpu's of zelfs 3/4 zijn, als ze maar goed presteren heerlijk die marketingfeitjes altijd Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Je hebt mensen die willen enkel het beste van het beste. nVidia heeft gewoon de snelse single GPU kaart. Mij zal het ook een zorg zijn eerlijk gezegd. Als ik mocht kiezen tussen een GTX480 of een HD5870 kies ik de HD5870. Niet in verband met fanboyism want ik ben neutraal bij videokaarten, maar gewoon omdat ik die 2 zeer zwakke punten van de Fermi wil mijden. De 460 is dan wel een mooie kaart. Hoewel het stroomverbruik boven een HD5830 ligt krijg je wel 15% meer prestaties. Als ik tussen die 2 kaarten zou moeten kiezen, pak in de nVidia. EDIT: Heb je al een tijdje niet gezien trouwens... Bewerkt: 19 juli 2010 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Achja iedereen zijn ding he offtopic: ja klopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.