TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) Welke 15 stranger missies zijn het simpelst en snelst om deze Achievement/Trophie te halen. Want heb eens gekeken in de lijst van Stranger missies maar er zijn er waarbij je dingen moet gaan zoeken enzo (Zoals bloemen, dierenvellen) maar welke zijn nu echt de 15 makkelijkste om deze achievement snel te halen? EDIT: Ik heb hem ondertussen al Big thx to folkerthoog (Hier mag slotje op) Bewerkt: 15 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie
METALSYSTEM Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 maar over bloemen enzo je gaat naar start > Journal > Strangers daar staat alle informatie over wat je moet zoeken en bij welk gebied. en dierenvellen bijvoorbeeld die beverhuiden je gaat naar het meer bij tree daar leg je bait neer en de bevers komen vanzeelf
Velaro Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Welke 15 stranger missies zijn het simpelst en snelst om deze Achievement/Trophie te halen. Want heb eens gekeken in de lijst van Stranger missies maar er zijn er waarbij je dingen moet gaan zoeken enzo (Zoals bloemen, dierenvellen) maar welke zijn nu echt de 15 makkelijkste om deze achievement snel te halen? Een lijstje hiervan maken is nogal nutteloos.. Er zijn in totaal 19 taken voor Strangers, dus dan zou je er slechts 4 overslaan. Ze zijn ook allemaal redelijk simpel en duren niet lang. Ik zou dus zeggen: doe gewoon degene die je tegenkomt. Van 2 taken weet ik dat je ervoor moet verzamelen en dat zijn Flowers for a Lady en Daedelus and Son. Maar voor sommige andere taken moet je enkele dagen wachten voor je naar een bepaalde plaats kan gaan, dus eigenlijk komt het op hetzelfde neer. Eigenlijk maakt het dus niet veel uit.
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 maar over bloemen enzo je gaat naar start > Journal > Strangers daar staat alle informatie over wat je moet zoeken en bij welk gebied. en dierenvellen bijvoorbeeld die beverhuiden je gaat naar het meer bij tree daar leg je bait neer en de bevers komen vanzeelf Ik zoek eigenlijk Stranger missies waar je niets voor moet zoeken. Staat namelijk in mn eerste post _O- Welke 15 stranger missies zijn het simpelst en snelst om deze Achievement/Trophie te halen. Want heb eens gekeken in de lijst van Stranger missies maar er zijn er waarbij je dingen moet gaan zoeken enzo (Zoals bloemen, dierenvellen) maar welke zijn nu echt de 15 makkelijkste om deze achievement snel te halen? Een lijstje hiervan maken is nogal nutteloos.. Er zijn in totaal 19 taken voor Strangers, dus dan zou je er slechts 4 overslaan. Ze zijn ook allemaal redelijk simpel en duren niet lang. Ik zou dus zeggen: doe gewoon degene die je tegenkomt. Van 2 taken weet ik dat je ervoor moet verzamelen en dat zijn Flowers for a Lady en Daedelus and Son. Maar voor sommige andere taken moet je enkele dagen wachten voor je naar een bepaalde plaats kan gaan, dus eigenlijk komt het op hetzelfde neer. Eigenlijk maakt het dus niet veel uit. Ikmoet er nogmaar 2 , want heb er al 13 gedaan. 'Light's Camera , Action' lukt me niet want ik kan geen Liar's Dice. Moet ik anders gewoon in PB sturen welke ik al voltooid heb , en dan kan jij me zeggen welke het snelste en makkelijkst te halen is aub?
xelaim Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Liars dice is nochtans heel erg gemakkelijk. Rules (common hand) This is the version that is used in the movie Pirates of the Caribbean and the video game Red Dead Redemption. Five six-sided dice with traditional dot faces are generally used per player, with dice cups used for concealment. Poker dice can also be used, but some systems for bidding become difficult or impossible to use. Each round, the players roll their dice while keeping them concealed from the other players. (Note: Nobody can look at each other's dice when rolled) One player begins bidding, picking a quantity of a face 2 through 6. The quantity states the player's opinion on how many of the chosen face have been rolled in total on the table. A 1 ("ace") is often wild and counts as the stated face of the current bid, however the game can also be played without wilds (see variants). In a five-dice, three-player game with wilds, the lowest bid is "one 2" and the highest bid "fifteen 6s". Each player has two choices during his turn: make a higher bid, or challenge the previous bid as being wrong. Raising the bid means either increasing the quantity, or the face value, or both, according to the specific bidding rules used. Different bidding rule sets are described below. If the current player thinks the previous player's bid is wrong, he challenges it, and then all dice are revealed to determine whether the bid was valid. If the number of the relevant face revealed is at least as high as the bid, then the bid is valid, in which case the bidder wins. Otherwise, the challenger wins. A challenge is generally indicated by simply revealing one's dice, though it is customary to verbally make the challenge, by saying "I call you up", "I call", "You're a liar", or simply "Liar". * Example: if a bid of "seven fours" is challenged, the bid is successful (and the player who made it wins) if there are seven or more fours (including aces if they are wild). The bid fails (the bidder is a Liar and the challenger wins) if there are fewer than seven fours (including aces if they are wild). Bidding rules The most common systems for bidding are listed below, in order of the amount of restriction they place on bidders. All variants are described in relation to the face value and quantity of the previous bid. 1. The player may bid an increased quantity of the same face, or any quantity of a higher face. Given a bid of "three twos", the minimum raise is either "four twos" or any quantity of "threes". This is very common as it generally gives players many options, allowing for the most information to be gained. Using this ruleset, face value of the bid cannot be lowered except with a popular rule variant; the next ruleset, however, is similar and allows for reduction in face. 2. The player may bid an increased quantity of any face, or the same quantity of a higher face. Given a bid of "four fours", the minimum raise is five of any face, or "four fives". This is the most common ruleset in packaged games as it is very similar to Poker's emphasis on quantity over rank in hand rankings (three twos is better than a pair of kings). It also allows a player to re-assert a lower face value believed to be predominant. 3. The player may bid any quantity of any face, as long as either the quantity or face is higher than the higher of the two numbers of the previous bid. Given a bid of "five threes", the minimum bid must have a six, either six of any face or any quantity of "sixes". The bid can go higher than six; the number raised is then always the quantity. Either this system or the previous one was used in the game featured in Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest; the bidding your face in that game conforms to both systems. They are however different; a bid of "five fours" following "four fives" is legal in the preceding system while illegal in this one. 4. The player may bid any quantity of any face, as long as the product of the quantity and face is higher than that of the previous bid. A bid of "three threes" multiplies to nine, so the minimum raise is "two fives" or "five twos", the product of either being ten. This system is uncommon, especially as a drinking game due to the arithmetic required, but is simple for a computer to check and is sometimes used to add an educational element. Because "aces" as their face value become largely worthless very quickly, this system is predominantly used with wild aces. 5. The player may bid a higher quantity of the same face, or the same quantity of a higher face. Given a bid of "six fives", the minimum bid is either "six sixes" or "seven fives". This is common in computer versions of the game as the rules can be enforced "real-time" by simply preventing a lowering of face or quantity. Because of this same simplicity, it is also common in smaller games, but as the most restrictive of these systems, rounds tend to be very short as the bid quickly becomes improbable. Raises must be at least the minimum, however the current player may raise the bid to any legal bid. Given "four fours", a player may (in any of these systems) call "seven sixes". Such "bid jumping" has strategic value, but a large increase such as in this example has a high probability of being incorrect, and so is likely to trigger a challenge. It is also considered bad form, as bid jumping reduces the amount of information that can normally be gained by more conservative raises, and makes for shorter games.
jordycorba Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 maae waar doe je moeilijk om? die stranger s zijn zo gemakkelijk
Flokkert Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 maar over bloemen enzo je gaat naar start > Journal > Strangers daar staat alle informatie over wat je moet zoeken en bij welk gebied. en dierenvellen bijvoorbeeld die beverhuiden je gaat naar het meer bij tree daar leg je bait neer en de bevers komen vanzeelf Ik zoek eigenlijk Stranger missies waar je niets voor moet zoeken. Staat namelijk in mn eerste post _O- Welke 15 stranger missies zijn het simpelst en snelst om deze Achievement/Trophie te halen. Want heb eens gekeken in de lijst van Stranger missies maar er zijn er waarbij je dingen moet gaan zoeken enzo (Zoals bloemen, dierenvellen) maar welke zijn nu echt de 15 makkelijkste om deze achievement snel te halen? Een lijstje hiervan maken is nogal nutteloos.. Er zijn in totaal 19 taken voor Strangers, dus dan zou je er slechts 4 overslaan. Ze zijn ook allemaal redelijk simpel en duren niet lang. Ik zou dus zeggen: doe gewoon degene die je tegenkomt. Van 2 taken weet ik dat je ervoor moet verzamelen en dat zijn Flowers for a Lady en Daedelus and Son. Maar voor sommige andere taken moet je enkele dagen wachten voor je naar een bepaalde plaats kan gaan, dus eigenlijk komt het op hetzelfde neer. Eigenlijk maakt het dus niet veel uit. Ikmoet er nogmaar 2 , want heb er al 13 gedaan. 'Light's Camera , Action' lukt me niet want ik kan geen Liar's Dice. Moet ik anders gewoon in PB sturen welke ik al voltooid heb , en dan kan jij me zeggen welke het snelste en makkelijkst te halen is aub? Die Stranger lukte mij ook niet, er staat een Tutorial op Youtube. Die heb ik toen ff gekeken en toen had ik ook nog gewonnen + ik had er nog een Achievement bij. Dit is het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=DtKWNDgsC_g
TekaLoca Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) maar over bloemen enzo je gaat naar start > Journal > Strangers daar staat alle informatie over wat je moet zoeken en bij welk gebied. en dierenvellen bijvoorbeeld die beverhuiden je gaat naar het meer bij tree daar leg je bait neer en de bevers komen vanzeelf Ik zoek eigenlijk Stranger missies waar je niets voor moet zoeken. Staat namelijk in mn eerste post _O- Welke 15 stranger missies zijn het simpelst en snelst om deze Achievement/Trophie te halen. Want heb eens gekeken in de lijst van Stranger missies maar er zijn er waarbij je dingen moet gaan zoeken enzo (Zoals bloemen, dierenvellen) maar welke zijn nu echt de 15 makkelijkste om deze achievement snel te halen? Een lijstje hiervan maken is nogal nutteloos.. Er zijn in totaal 19 taken voor Strangers, dus dan zou je er slechts 4 overslaan. Ze zijn ook allemaal redelijk simpel en duren niet lang. Ik zou dus zeggen: doe gewoon degene die je tegenkomt. Van 2 taken weet ik dat je ervoor moet verzamelen en dat zijn Flowers for a Lady en Daedelus and Son. Maar voor sommige andere taken moet je enkele dagen wachten voor je naar een bepaalde plaats kan gaan, dus eigenlijk komt het op hetzelfde neer. Eigenlijk maakt het dus niet veel uit. Ikmoet er nogmaar 2 , want heb er al 13 gedaan. 'Light's Camera , Action' lukt me niet want ik kan geen Liar's Dice. Moet ik anders gewoon in PB sturen welke ik al voltooid heb , en dan kan jij me zeggen welke het snelste en makkelijkst te halen is aub? Die Stranger lukte mij ook niet, er staat een Tutorial op Youtube. Die heb ik toen ff gekeken en toen had ik ook nog gewonnen + ik had er nog een Achievement bij. Dit is het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=DtKWNDgsC_g Ik ga die zo ff proberen :o Bedankt EDIT: Ik snap de video echt niet ? Maar ik ga proberen wel proberen om gewoon die 'Licht's Camera Action' te halen EDIT 2: Ik heb de Stranger Missie 'Lights, Camera , Action' voltooid , dankje folkert. Maar nu wil ik zo graag die Achievement Ik ga nu nog ff kijken welke bloemen ik moet verzamelen om 'Flowers For A Lady' te kunnen halen ,dan krijg ik mn Achievement =D Got him! Morgen dan die Achievement halen van 'No Dice' Got him too Echt bedankt he , dacht dat ik die Stranger Missie nooit ging halen Bewerkt: 18 juli 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie
METALSYSTEM Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik snapte er ook eerst geen flikker van. maar als je het wat vaker speelt begin je het te snappen. maarja internet kan je ook veel helpen.
TekaLoca Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik snapte er ook eerst geen flikker van. maar als je het wat vaker speelt begin je het te snappen. maarja internet kan je ook veel helpen. Jaa is easy Heb vandaag de Achievement nog gehaald voor Liar's Dice. Leuke games eig. (Horseshoes,Poker en Liar's Dice .. de rest kan ik geen bal van)
Recommended Posts