MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Hey, ik kan niet richten met de Minigun, is dit normaal? Zowel manueel als automatisch op mensen richten lukt niet. Iemand een idee wat ik fout doe? Mvg, MP Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Dit klopt als je hem op de PS2/XBOX hebt. alleen op de pc kan je nauwkeurig richten op de ps2/xbox schiet hij wel een beetje automatisch in richting van mensen maar meer niet Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ik heb hem op PC? wow dat is raar.. zie je wel een richt puntje? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Start je spel eens meerdere malen opnieuw op of herinstalleer hem, het kan misschien een bug zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Heb je een rondje om te richten als je de richtknop gebruikt bij de Minigun? Ik zal dat herinstalleren wel eens proberen, heropstarten heeft niks uitgehaald. Bewerkt: 14 juli 2010 door MegaPilot Reageren
Dotz Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Heeft het gewerkt? Een vriend van me heeft hetzelfde probleem met enkele shooters. Reageren
Kryziek Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Wat ik me nog kan herinneren van jou is dat je met een controller speelde. (Je haalde me altijd neer in SA met de rustler..) En aangezien je met de PS2 enzo niet kon richten, misshcien is dit ook wel zo met de controller. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Met muis + toetsenbord kan krijg ik ook geen 'richtrondje' hoor... Reageren
Dotz Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Nou word ik nieuwsgierig, even kijken of ik wel kan richten. Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 issie gedownload? want daardoor kan de fout komen door degene die de torrent maakt.. (ja verder dan dit help ik niet want dat mag niet als hij gedownload is ) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Heb je de besturing niet (per ongeluk) veranderd naar 'classic' of iets dergelijks? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Classic controller is echt zwaar * . Kijk alles nog eens na Reageren
gta_rulez Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 (bewerkt) issie gedownload? want daardoor kan de fout komen door degene die de torrent maakt.. (ja verder dan dit help ik niet want dat mag niet als hij gedownload is ) Klopt, iemand die ik ken had hem ook gedownload en die kon bijna geen mensen raken met een machinegeweer tijdens een rampage, zelf als het stipje precies op de persoon zat werd hij niet geraakt. Dus ik denk inderdaad dat het daar iets mee te maken heeft. Bewerkt: 1 augustus 2010 door gta_rulez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.