Jump to content

resurgence map pack verwijderen (ps3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen

Ik heb een tijdje de laatste dlc voor mw2 gedownload. Maar ik vind het maar niks. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen van mijn ps3

Dank je wel bij voorbaat

Geplaatst:

bij games opgeslagen gamedata of iets dergelijks opzoeken en dan die insurgance pack opzoeken.

Geplaatst:

bij games opgeslagen gamedata of iets dergelijks opzoeken en dan die insurgance pack opzoeken.

Om iets preciezer te zijn: ga naar Hulpprogramma voor gamedata en verwijder MW2. Als je opnieuw opstart zouden de maps weg moeten zijn.

Geplaatst:

bedankt voor de snelle reactie !!!!!

het staat er nog steeds op.

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik voortaan de Bewerk-knop. <<<

Geplaatst:

het staat er nog steeds op.

Je moet gewoon zoals hierboven stond vermeld. Naar game gaan. Dan helemaal bovenaan. Daar staat iets van Hulpprogamma voor opgeslagen Data. Dan moet je naar MW2 gaan en die deleten. Als het goed is delete je alle patches en Map Packs. Dus als je de volgende keer MW2 opstart dan zegt die weer dat je het spel moet updaten naar 1.11

Geplaatst:

Als je toch nog terug wilt gewoon terug ps3 store, mijn download en da kan je ze terug dowloaden! :)

Maar raar dat je ze weg wilt?

Achter een tijdje spelen word je de nieuwe maps wel gewoon hoor!

Geplaatst:

Gek dat je €15 betaald hebt, of heb je hem van iemand anders gehad, Filesharing, anyway. Die nieuwe Map Carnival is fantastisch, maak je een grap met ons?

Geplaatst:

Gek dat je €15 betaald hebt, of heb je hem van iemand anders gehad, Filesharing, anyway. Die nieuwe Map Carnival is fantastisch, maak je een grap met ons?

Hij vindt ze wss niet zo goed, daar moeten wij niet op reageren...

Maar ik raad je aan om ze terug te downloaden en wat te spelen ze wennen wel! :puh:

En als je ze toch wil spelen, kan je gewoon standard maps spelen! :)

Geplaatst:

Het is de keuze van de topicstarter wat hij met de maps gaat doen, het probleem is al opgelost. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...