proaz Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 ik had nog ee actergrondje gemaakt voor mij laptop omdat ik geen stom plaatje van google wou (ik weet het hij is niet echt super hd kwaliteit maja ik had hem in 2 dagen gemaakt en ben er trots op ) en uhmm wou hem laten zien want mss kunnen jullie helpen met hoe ik hem kan verbeteren? (ps dat balkje onderin lijkt heel hoog maar mijn taakbalk zit er ook nog voor) Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Mooi gedaan maar wat doet ACER daar nu weer tussen, dat woord verknoeid het plaatje. Reageren
Fezz Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk gebeurt dat automatisch. Ik vind hem niet zo geweldig. het zijn een paar rode lijnen en wat tekst. En een uitgerekt plaatje. Ik geef hem een 1, hij is ook niet zo origineel. Bewerkt: 18 juli 2010 door dji-unit Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk gebeurt dat automatisch. De tekst Acer komt er automatisch op bedoel je? Goede opzet, maar een nogal drukke wallpaper. De lijnen en logo's links en rechts zou ik weglaten, hooguit een klein logotje onderin de hoek. Bij de tekst zou ik de opacity wat lager zetten, zodat dat wat minder naar voren komt. De Italiaanse vlag onderin is leuk, maar misschien kan je die van onder naar boven wat vervagen, als je begrijpt wat ik bedoel. De tekst Acer en dat wat eronder staat (iets met 4000, de rest is niet eens leesbaar) gewoon weg laten. Bij een wallpaper is simpelheid heilig, omdat de pictogrammen er bovenop anders vaak niet goed zichtbaar zijn. @hieronder, hoe kom je daarbij? Bewerkt: 18 juli 2010 door TomHagen Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Waarom zou dat er automatisch opkomen dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.