Jump to content

outtakes


proaz

Recommended Posts

zijn er ook outtakes in gta 4, zoals die terroristische zwerfer in gta 3 en de "full winged dodo"

want ze zijn er op wikigta aleen voor de oudere gta's.

gta sa is de laatste met outtakes op wikiGTA

(ik heb al gegoogled en de walktrough/forum afgezocht)

misschien eroverheen gekeken?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    6

  • Phoenyxar

    4

  • Jacky-2007

    3

  • Fezz

    3

zijn er ook outtakes in gta 4, zoals die terroristische zwerfer in gta 3 en de "full winged dodo"

want ze zijn er op wikigta aleen voor de oudere gta's.

gta sa is de laatste met outtakes op wikiGTA

(ik heb al gegoogled en de walktrough/forum afgezocht)

misschien eroverheen gekeken?

Er is inderdaad geen pagina over op WikiGTA. Ik denk ook niet dat er dingen bekend zijn die uit GTA IV gehaald zijn voor de release en ik heb er nog niets over gelezen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel nog een paar voertuigen gevonden die er uit zijn genomen: Andromada, Coach, Dodo, Fighter(een moderne Hydra-variant), Previon en zelfs de Rhino. Misschien is dit al iets waar je naar zocht.

Link to comment
Delen op andere websites

En de meest grote outtake (niet alleen wat betreft m3 maar ik denk ook wat betreft de impact op het New York gevoel) is toch wel het wegnemen van de ferry. Deze veerboot zou in eerste instantie wel in het vroegere stadium van de game eraan worden toegevoegd, maar is uiteindelijk toch eruit gehaald of erger, zelfs nooit gemaakt.

statue_and_ferry.jpg

Afbeelding: De echte (en huidige) veerboot in New York

Ik heb wel een vermoeden waarom deze er niet in is gezet. Rockstar lijkt met de huidige engines RAGE en Euphoria enorme moeite te hebben met het stabiliseren van een bewegend object op een ander bewegend object. Ga maar op een bootje staan wat vaart zonder te gaan zitten, heel vreemd maar je schuift er gewoon af. Ook op een auto zou je als mens gewoon moeten kunnen staan als deze stapvoets rijdt, maar ook dit hebben ze niet voor elkaar kunnen krijgen. (Reken hierbij niet de gescripte missie momenten mee, zoals in TBOGT wanneer je met Luis op de metro kan lopen)

Het lijkt er in RDR op dat deze kennis bij Rockstar begint te komen: in de DLC zit een coop missie waarbij je op een vlot staat met vier man. Dit object beweegt door het water, en met je character kan je er wél gewoon op rondlopen terwijl het vlot verder drijft.

Wellicht dat we dus in een volgende GTA wel objecten gaan tegenkomen die rustig bewegen en waarbij je er wel gewoon normaal op kan staan, zonder ergens eerst op een stoeltje te moeten gaan zitten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ga je toch de mist in Jacky, de Ferry is te zien in een van de eerste trailers, aan het dok. Ingame is deze echter niet meer te vinden, in de game files volgens mij ook niet.

:N

Er is een Ferry terminal te zien, geen Ferry.

Jacky, denk even aan het betreden van de trein in RDR, daar kan je ook gewoon rondlopen zonder omver te flikkeren, of op het dak klimmen etc. er zit een beetje feedback van John op de beweging an de trein.

Niet enkel in de DLC maar ook in de gewone storyline staat John op een vlot waar hij op rondloopt hoor, de missie waar John samen met Irish naar Mexico gaat.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel nog een paar voertuigen gevonden die er uit zijn genomen: Andromada, Coach, Dodo, Fighter(een moderne Hydra-variant), Previon en zelfs de Rhino. Misschien is dit al iets waar je naar zocht.

Hoe ben je aan deze informatie gekomen dan? Misschien dat deze info kan worden gebruikt voor een eventuele Outtake pagina op WikiGTA...

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan meer sites dan WikiGTA enkel hoor, naast WikiGTA gebruik ik ook gta.wikia.com. Eén van de grootste en meest volledige wiki's over GTA maar met een gebrek aan plattegronden, waar ik WikiGTA toch voor aanbid.

De Coach is te zien in enkele Trailers trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Fingerless gloves... Te zien in zo veel trailers, aanbeden door zo veel fans :cry: ... ( :clown: )

Models zijn wel aanwezig in het spel, maar je kunt ze niet kopen of aan doen :(

@Hieronder: Dat zeg ik toch ook?! Zonder trainers of ander soort mods kun je ze niet aandoen.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Fingerless gloves... Te zien in zo veel trailers, aanbeden door zo veel fans :cry: ... ( :clown: )

Models zijn wel aanwezig in het spel, maar je kunt ze niet kopen of aan doen :(

Als je Niko met de trainer andere kleren wilt geven staan ze er in, en het is geen mod. Ze zijn alleen nergens te koop in de winkels, daarom dat ze nooit in je kledingskast komen.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

En naar gerucht zijn veel van deze outtakes te danken aan het feit van het 9.4gb grote xbox schijfje, hierdoor zijn een hoop functies eruit gehaalt.

Zo was er ook de mogelijkheid om in een telefoonpaal te klimmen(vraag me niet waar deze functie nuttig voor is maar okee) en ook een hoop andere functies.

Op beta screens zijn ook vaak low-poly autos te vinden, dit zijn ook gewoon beta autos en er alleen om te testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zijn functies eruitgehaald, zoals een buslijn. De bushokjes en palen kun je in het spel vinden, en de buschauffeur kun je terugvinden in de gamefiles.

Ik vond het altijd al vreemd, die bushokjes zonder ooit een bus te zien rijden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...