Scofield6 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Ik heb een probleem met het opstarten van GTA SA. Als ik het spel wil opstarten dan krijg ik dit... Ik heb GTA SA ook al opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet. Aan de systeemeisen zal het niet liggen want het spel heeft voor dit probleem gewoon gewerkt. Zou iemand zo vriendelijk zijn om mij te helpen? Groeten, Scofield6 Bewerkt: 14 juli 2010 door Scofield6 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ga naar Mijn documenten > GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestand "gta_sa.dat". Reageren
Scofield6 Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Gedaan, nog steeds hetzelfde probleem. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Deïnstalleer het spel nog een keer en verwijder vervolgens ook de programmamap, zodat alle resten zijn verwijderd. Probeer het spel daarna weer te installeren en te starten. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Dat is precies wat ik net gedaan heb, ik heb die GTA San Andreas User Files map verwijderd en en die hele Rockstar Games map heb ik opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds hetzelfde. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Geen mods gebruikt, en als ik een crack plaats doet die het ook niet dus het ligt niet aan de cd. Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je wel de FULL installatie gedaan? Zou ik wel doen als je bijv. de Radio wilt gebruiken in SA Is er niks mis met de cd? Denk niet dat het spel de radio's worden afgespeeld of filmpjes worden getoond zonder de cd Je zei dat je speelde met Crack. Misschien een idee om een andere crack te zoeken? Er zijn maar genoeg site's die je voorzien van de juiste crack's >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek discussies over cracks niet te houden, aangezien deze ook gebruikt worden voor illegale versies van GTA San Andreas.<<< Suc6 Claude "CJ" Vercetti P.S. Je zou ook eens kunnen kijken of het niet aan je main.scm of script.img ligt. Deze kunnen zijn gewijzigd door mods. Reageren
Casss Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 P.S. Je zou ook eens kunnen kijken of het niet aan je main.scm of script.img ligt. Deze kunnen zijn gewijzigd door mods. Mensje, 1: Hij heeft het spel opnieuw geinstalleerd 2: Noem eens één manier hoe iemand zonder computerkennis zijn main.scm en script.img kan checken. Reageren
Wrieh Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Update je videokaart/Geluidskaart drivers is Reageren
Casss Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Update je videokaart/Geluidskaart drivers is Als zijn geluidskaart driver niet werkte werd dat gemeld met een waarschuwing, dus daar ligt het niet aan. Videokaart drivers lijkt me ook sterk aangezien het waarschijnlijk gewoon een OEM is, maar het is het proberen waard. Weet wel wat je doet want je kan zo de PC verprutsen. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Windows Vista of 7? of gewoon XP? Geval voor Vista en win7 Wat je kan proberen is het spel installeren op een XP Computer en dan over hevelen naar een USB stick of Externe harddisk dan werkt die waarschijnlijk wel. Spelen vanaf de Externe schijf of stick Dat doe ik met meerdere spellen die niet werken op Windows vista of 7 (Werkt bij mij met Sanadreas en Call of duty 2) Probeer het eens en het zal werken Probleem had ik ook met Vista TOT GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.