Didifootpc Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb gisteren GTA episodes from liberty city gekocht. Succesvol geïnstalleerd, maar enkel de graphics hebben een probleem. Ik had gelezen dat je er een toch wel vrij krachtige graphic card voor nodig hebt van minstens 512 MB. Nou, ik heb een ATI Radeon 3430 met 2Gb en ik moet de graphics op het minimum zetten zodat het nog een beetje speelbaar blijft. Alles staat gewoon op low of off, de resolutie op het minimum.Bv heb ik een widescreen laptop met resolutie 1366x766 en ik kan het gewoon niet instellen want het is gewoon heel traag beeld... Heb je voor deze GTA mischien een speciale pilot of driver van je graphic card nodig om het te kunnen spelen? Bedankt voor de reacties Bewerkt: 14 juli 2010 door Didifootpc Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Wat zijn de rest van je specs? Die videokaart is overigens veel te slecht om GTA IV te spelen. Videogeheugen heeft daar niet zo veel mee te maken. Reageren
Didifootpc Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Processor: Intel Core Duo 2.00 GHz Ram geheugen: 4GB Systeem 32-bit Windows Vista Home premium Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Dat worden de allerlaagste instellingen. Je PC kan gewoon niet beter aan. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 nou die laptop heeft een te zwakke processor en videokaart, dus als jij er op lowest nog 20fps uitperst mag je blij zijn. Je zult alles op zijn allerlaagst moeten zetten Reageren
Didifootpc Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ben met mijn computer naar een informatica winkel geweest omdat ik een probleem had met mijn wifi en intussen heb ik ook het probleem van het beeld in gta uitgelegd en hij zei dat dit spel met alles op het maximum kan draaien op mijn laptop... Dus ik weet echter niet meer wat ik moet doen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ben met mijn computer naar een informatica winkel geweest omdat ik een probleem had met mijn wifi en intussen heb ik ook het probleem van het beeld in gta uitgelegd en hij zei dat dit spel met alles op het maximum kan draaien op mijn laptop... Dus ik weet echter niet meer wat ik moet doen. juist, en daarom moet je ook nooit naar zulke mensen luisteren, geen enkel verstand hebben ze er van. Er word een core 2 quad vereist, en datis voormedium, dan vraag ik me af hoe je met een dual core laptop hem wel op high kunt draaien. Maar ik weet wel wat je moet doen en datisal gezegt, je moet gta4 op lowest draaien wil je het nog een heel klein beetje goed kunnen spelen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 juist, en daarom moet je ook nooit naar zulke mensen luisteren, geen enkel verstand hebben ze er van. Er word een core 2 quad vereist, en datis voormedium, dan vraag ik me af hoe je met een dual core laptop hem wel op high kunt draaien. Maar ik weet wel wat je moet doen en datisal gezegt, je moet gta4 op lowest draaien wil je het nog een heel klein beetje goed kunnen spelen. Het maakt vrij weing uit wat voor videokaart je hebt (ook al heb je de beste en de duurtste) het blijft een kwestie van geluk om GTA IV goed te kunnen spelen, en helaas heb ik natuurlijk weer GEEN geluk. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Het maakt vrij weing uit wat voor videokaart je hebt (ook al heb je de beste en de duurtste) het blijft een kwestie van geluk om GTA IV goed te kunnen spelen, en helaas heb ik natuurlijk weer GEEN geluk. Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 jeroen.engtler heeft ook deels gelijk, ik heb zat mensen gezien met dikke i7 processoren die niks uit het spel konden persen, de kwaliteit van het spel is behoorlijk vrschillend per pc, op mijne draait hij op 28fps gemiddeld, maar als jij een pc hbt met dezlfde hardware kan het zijn dat jij er slechts 15 uit perst, of een stuk meer, blijft een raar spel die gtaIV Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen. Oke Sprunk en hoe verklaar je dan dat ik GTA IV met 5fps moet spelen terwijl ik een Alienware met i7 en Radeon HD 5850 heb? Reageren
Sprunk Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen. Oke Sprunk en hoe verklaar je dan dat ik GTA IV met 5fps moet spelen terwijl ik een Alienware met i7 en Radeon HD 5850 heb? Dat kan ik niet verklaren. Wel weet ik dat het aan jouw PC ligt (softwarematig) en niet aan GTA IV. Er zijn talloze mensen met een i7 en een HD5850 waarbij het spel wel goed werkt namelijk. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ja en zoals ik ook zei net zo veel bij wie het niet goed loopt, het blijft nog steeds gokken Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ligt grotendeels vaak aan je software maar soms ook aan je hardware als je een goeie Processor en videokaart heb en goed geuheugen ok maar heb je een waardeloos moederbord dan kan je er nog niks mee TOT GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.