Jump to content

Problemen bij beeld en graphics...


Didifootpc

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb gisteren GTA episodes from liberty city gekocht.

Succesvol geïnstalleerd, maar enkel de graphics hebben een probleem.

Ik had gelezen dat je er een toch wel vrij krachtige graphic card voor nodig hebt van minstens

512 MB.

Nou, ik heb een ATI Radeon 3430 met 2Gb en ik moet de graphics op het minimum zetten zodat het nog

een beetje speelbaar blijft. Alles staat gewoon op low of off, de resolutie op het minimum.Bv heb ik een widescreen laptop met resolutie 1366x766 en ik kan het gewoon niet instellen want het is gewoon heel traag beeld...

Heb je voor deze GTA mischien een speciale pilot of driver van je graphic card nodig om het te kunnen spelen?

Bedankt voor de reacties

Bewerkt: door Didifootpc
Link to comment
Delen op andere websites

Ben met mijn computer naar een informatica winkel geweest omdat ik een probleem had met mijn wifi en intussen heb ik ook het probleem van het beeld in gta uitgelegd en hij zei dat dit spel met alles op het maximum kan draaien op mijn laptop...

Dus ik weet echter niet meer wat ik moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben met mijn computer naar een informatica winkel geweest omdat ik een probleem had met mijn wifi en intussen heb ik ook het probleem van het beeld in gta uitgelegd en hij zei dat dit spel met alles op het maximum kan draaien op mijn laptop...

Dus ik weet echter niet meer wat ik moet doen.

juist, en daarom moet je ook nooit naar zulke mensen luisteren, geen enkel verstand hebben ze er van. Er word een core 2 quad vereist, en datis voormedium, dan vraag ik me af hoe je met een dual core laptop hem wel op high kunt draaien.

Maar ik weet wel wat je moet doen en datisal gezegt, je moet gta4 op lowest draaien wil je het nog een heel klein beetje goed kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

juist, en daarom moet je ook nooit naar zulke mensen luisteren, geen enkel verstand hebben ze er van. Er word een core 2 quad vereist, en datis voormedium, dan vraag ik me af hoe je met een dual core laptop hem wel op high kunt draaien.

Maar ik weet wel wat je moet doen en datisal gezegt, je moet gta4 op lowest draaien wil je het nog een heel klein beetje goed kunnen spelen.

Het maakt vrij weing uit wat voor videokaart je hebt (ook al heb je de beste en de duurtste) het blijft een kwestie van geluk om GTA IV goed te kunnen spelen, en helaas heb ik natuurlijk weer GEEN geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt vrij weing uit wat voor videokaart je hebt (ook al heb je de beste en de duurtste) het blijft een kwestie van geluk om GTA IV goed te kunnen spelen, en helaas heb ik natuurlijk weer GEEN geluk.

Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

jeroen.engtler heeft ook deels gelijk, ik heb zat mensen gezien met dikke i7 processoren die niks uit het spel konden persen, de kwaliteit van het spel is behoorlijk vrschillend per pc, op mijne draait hij op 28fps gemiddeld, maar als jij een pc hbt met dezlfde hardware kan het zijn dat jij er slechts 15 uit perst, of een stuk meer, blijft een raar spel die gtaIV

Link to comment
Delen op andere websites

Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen.

Oke Sprunk en hoe verklaar je dan dat ik GTA IV met 5fps moet spelen terwijl ik een Alienware met i7 en Radeon HD 5850 heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Des te beter je computer is, des te beter GTA draait. Dus ook hoe beter je videokaart, hoe beter het spel draait. Dat is geen kwestie van geluk hebben, maar een kwestie van goede hardware kopen.

Oke Sprunk en hoe verklaar je dan dat ik GTA IV met 5fps moet spelen terwijl ik een Alienware met i7 en Radeon HD 5850 heb?

Dat kan ik niet verklaren. Wel weet ik dat het aan jouw PC ligt (softwarematig) en niet aan GTA IV. Er zijn talloze mensen met een i7 en een HD5850 waarbij het spel wel goed werkt namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ligt grotendeels vaak aan je software maar soms ook aan je hardware als je een goeie Processor en videokaart heb en goed geuheugen ok maar heb je een waardeloos moederbord dan kan je er nog niks mee :ch:

:bier: TOT GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...