Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) IV/EFLC Video Contest - Reactie en Stemtopic Dit topic is bedoelt voor reacties en/of stemmen op de IV/EFLC Video Contest.Om je wat in te lichten over de contest, nog wat informatie:- Het is een contest waarbij je filmpjes van 3 tot 5 minuten mag maken omtrent GTA IV of EFLC;- De contest telt 3 ronden;- Dit is het topic waar dan de filmpjes op komen te staan van de deelnemers: IV/EFLC Video Contest - HoofdtopicVeel succes met stemmen! Ronde 1 Thema: KleurrijkBedoeling: De bedoeling bij dit thema is dat je een filmpje maakt waar veel kleur in zit. [table=header]Deelnemer | Film | Beschrijving | Console @jvj | http://www.youtube.com/watch?v=jL_Ip_sehP4 | Luis Lopez heeft zin in een avondje feesten bij Masionette 9. Hij wordt dronken en dat loopt fataal af voor sommige mensen... Let vooral op de prachtige explosie naar het einde toe. | PC [/table] [table=header]Status ronde 1 Nog niet gestart Open voor inzendingen Er kan worden gestemd Gesloten[/table] Laatste update: 24-07-10 - 4:22 | Reden: Status teruggedraaid; aanmeldingen en/of inzendingen kunnen naar Jacky-2007 vanaf 27 juli t/m 10 augustus Bewerkt: 24 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Jacky-2007 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ziet er netjes uit, Tom! Het hoofdtopic heb ik voor je vastgeplakt gedurende de contest. Allemaal aanmelden!
Dieko Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Het filmpje mag over alles gaan? Ik snap het niet.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Zoals Faex al probeert te verduidelijken: Je moet het thema volgen dat wordt aangegeven in het hoofdtopic en dat is 'kleurrijk'. Maar je mag als het heel kleurrijk is, er alles van maken. Dit staat er in het hoofdtopic: Ronde 1 Thema: KleurrijkBedoeling: De bedoeling bij dit thema is dat je een filmpje maakt waar veel kleur in zit. Bewerkt: 14 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Guardian1980 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Erg leuk idee, hoop op vele mooie inzendingen. Zelf doe ik niet mee (heb geen video-mogelijkheden op m'n 360), maar ik hoop dat anderen er iets moois van maken. Ook hoop ik dat je contest niet zo'n dood sterft als de foto-contesct van Kenny-P...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. Bedankt voor je compliment trouwens.
jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. Bedankt voor je compliment trouwens. Komt er een lijstje met deelnemers? En komt er ook een datum wanneer de eerste ronde gesloten wordt voor inzendingen?
Faex Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik kan wel mee doen maar dat doe ik niet want, me graphics zijn niet zo hoog
Jacky-2007 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. Bedankt voor je compliment trouwens. Komt er een lijstje met deelnemers? En komt er ook een datum wanneer de eerste ronde gesloten wordt voor inzendingen? jvj, het zou helpen als je eerst even goed leest voordat je dit soort vragen gaat stellen. In het hoofdtopic, vastgeplakt op de IV:General indexpagina, kan je al dit soort informatie vinden.
jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. Bedankt voor je compliment trouwens. Komt er een lijstje met deelnemers? En komt er ook een datum wanneer de eerste ronde gesloten wordt voor inzendingen? jvj, het zou helpen als je eerst even goed leest voordat je dit soort vragen gaat stellen. In het hoofdtopic, vastgeplakt op de IV:General indexpagina, kan je al dit soort informatie vinden. Ok, ik kan de deelnemerslijst zien. Maar de einddatum van inzendingen zie ik niet. Die is er nog niet met zo weinig kandidaten zeker?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Klopt! Ik wacht liever een beetje af totdat er wat meer leden aanmelden.
Big Boss Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers. De Video Editor is ook een feature. Dus die mag je niet gebruiken?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) ● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers. De Video Editor is ook een feature. Dus die mag je niet gebruiken? Moet ik soms een lijst weergeven met features die ík bedoel??? EDIT: Om het toch maar wat duidelijker te maken heb ik dit bij die regel geplaatst: ● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers. Daarbij is het gebruik van de Video Editor in de PC versie, wel toegestaan. Bewerkt: 15 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Recommended Posts