Jump to content

[IV] IV/EFLC Video Contest - Reactie en Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IV/EFLC Video Contest - Reactie en Stemtopic

Dit topic is bedoelt voor reacties en/of stemmen op de IV/EFLC Video Contest.

Om je wat in te lichten over de contest, nog wat informatie:

- Het is een contest waarbij je filmpjes van 3 tot 5 minuten mag maken omtrent GTA IV of EFLC;

- De contest telt 3 ronden;

- Dit is het topic waar dan de filmpjes op komen te staan van de deelnemers: IV/EFLC Video Contest - Hoofdtopic

Veel succes met stemmen!

Ronde 1

Thema: Kleurrijk

Bedoeling: De bedoeling bij dit thema is dat je een filmpje maakt waar veel kleur in zit.

[table=header]Deelnemer | Film | Beschrijving | Console

|

http://www.youtube.com/watch?v=jL_Ip_sehP4

|

Luis Lopez heeft zin in een avondje feesten bij Masionette 9. Hij wordt dronken en dat loopt fataal af voor sommige mensen... Let vooral op de prachtige explosie naar het einde toe.

|

PC

[/table]

[table=header]Status ronde 1

Nog niet gestart

Open voor inzendingen

Er kan worden gestemd

Gesloten[/table]

Laatste update: 24-07-10 - 4:22 | Reden: Status teruggedraaid; aanmeldingen en/of inzendingen kunnen naar Jacky-2007 vanaf 27 juli t/m 10 augustus

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Grand Theft Auto TOM

22

• jvj

6

• Jacky-2007

5

• Faex

2

Geplaatst:

Ziet er netjes uit, Tom! :klap:

Het hoofdtopic heb ik voor je vastgeplakt gedurende de contest. Allemaal aanmelden! :*D

Zoals Faex al probeert te verduidelijken: Je moet het thema volgen dat wordt aangegeven in het hoofdtopic en dat is 'kleurrijk'. Maar je mag als het heel kleurrijk is, er alles van maken. ;)

Dit staat er in het hoofdtopic:

Ronde 1

Thema: Kleurrijk

Bedoeling: De bedoeling bij dit thema is dat je een filmpje maakt waar veel kleur in zit.

Geplaatst:

Erg leuk idee, hoop op vele mooie inzendingen. Zelf doe ik niet mee (heb geen video-mogelijkheden op m'n 360), maar ik hoop dat anderen er iets moois van maken. Ook hoop ik dat je contest niet zo'n dood sterft als de foto-contesct van Kenny-P...

Geplaatst:

Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... :7 Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. :Y Bedankt voor je compliment trouwens. ;)

Geplaatst:

Ik hoop ook dat het wat drukker wordt... :7 Jammer dat je niet kunt filmen... Maar 1 troost: ik heb al een deelnemer. :Y Bedankt voor je compliment trouwens. ;)

Komt er een lijstje met deelnemers? En komt er ook een datum wanneer de eerste ronde gesloten wordt voor inzendingen?

Geplaatst:

Ik kan wel mee doen maar dat doe ik niet want, me graphics zijn niet zo hoog :cya:

Geplaatst:
Komt er een lijstje met deelnemers? En komt er ook een datum wanneer de eerste ronde gesloten wordt voor inzendingen?

jvj, het zou helpen als je eerst even goed leest voordat je dit soort vragen gaat stellen. In het hoofdtopic, vastgeplakt op de IV:General indexpagina, kan je al dit soort informatie vinden. ^_^

Geplaatst:

jvj, het zou helpen als je eerst even goed leest voordat je dit soort vragen gaat stellen. In het hoofdtopic, vastgeplakt op de IV:General indexpagina, kan je al dit soort informatie vinden. ^_^

Ok, ik kan de deelnemerslijst zien.

Maar de einddatum van inzendingen zie ik niet. Die is er nog niet met zo weinig kandidaten zeker?

Geplaatst:

Klopt! ;) Ik wacht liever een beetje af totdat er wat meer leden aanmelden. :Y

Geplaatst:

● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers.

De Video Editor is ook een feature. Dus die mag je niet gebruiken? :schater:

● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers.

De Video Editor is ook een feature. Dus die mag je niet gebruiken? :schater:

Moet ik soms een lijst weergeven met features die ík bedoel??? :7

EDIT: Om het toch maar wat duidelijker te maken heb ik dit bij die regel geplaatst:

● Op de PC versie mogen geen features worden gebruikt die je niet op de PlayStation 3 en Xbox 360 hebt. Bijv. trainers. Daarbij is het gebruik van de Video Editor in de PC versie, wel toegestaan.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...