jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Mijn video is af. Ik moet hem alleen nog renderen. Waar moet ik mijn video uploaden? Want ik wil hem ook (eventueel later) op RGSC en youtube uploaden. Bewerkt: 15 juli 2010 door jvj
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Je moet de video uploaden met YouTube. En je mag ná de contest de video op een andere videosite plaatsen. Zoals namelijk al in de regels wordt vermeld: Video's dienen geüploadt te worden via YouTube en dan moet de link ervan naar @Grand Theft Auto TOM worden gestuurd per PB. Bewerkt: 15 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
jvj Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Mijn video is af en geüpload! Hopelijk komen er nog veel kandidaten.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Hoop ik ook. Mededeling Eerste video is geplaatst. Bij het eerstvolgende filmpje zal ik een datum bekendmaken wanneer er gestemd kan worden.Meedoen kan natuurlijk nog. Als je nog vragen hebt kunnen die gewoon in dit topic.
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Damn, ik zou zo graag mee willen doen... Alleen heb ik GTAIV niet Heb ook geen Xox 360 of PlayStation 3 en mijn PC kan het spel niet aan... wat een bummer
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Dat is wel jammer, ja... Maar je kunt wel, als je deel wilt maken uit de contest, stemmen op de video's. Ik wil de contest ook proberen z.s.m. af te ronden wegens vakantie of het moet de deelnemers niet uitmaken dat ze 2 weken moeten wachten... Ik wil daarom ook eigenlijk reacties zien van de deelnemers. Ik ga 27 juli op vakantie voor 2 weken naar Spanje. Er zijn wel computers, maar ik weet niet of ik dat elke dag kan doen, aangezien ik dan dus op vakantie zit er daarvan moet ik genieten. Bewerkt: 16 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Fezz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik wil ook wel meedoen, maar dat gaat me niet lukken. In m'n eentje. Mooie video JVJ A.K.A. Penishoofd
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Hoezo gaat dat niet lukken in je eentje??? Jij hebt te weinig zelfvertrouwen... Als ik capture-materiaal had, zou ik gelijk zelf ook wel een video plaatsen... Het maakt niet uit hoe je video eruit ziet, hoor... Als het maar (in deze ronde dan) met het thema 'Kleur' te maken heeft. Overigens is Penishoofd als naam wel grappig.
Fezz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik heb wel zelfvertrouwen hoor. En ik heb ook geen zin.
Jacky-2007 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Ziet er netjes uit, jvj! Mooie video.. Ik ben blij dat ik het niet tegen jou hoef op te nemen met al die vergaande camera-opties in de Video Editor..
jvj Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) Ziet er netjes uit, jvj! Mooie video.. Ik ben blij dat ik het niet tegen jou hoef op te nemen met al die vergaande camera-opties in de Video Editor.. Dankjewel :$ Persoonlijk vindt ik hem net iets minder sterk dan andere video's die ik al gemaakt heb, ik zou zelfs 'slordig' durven zeggen. Maar deze is wel degene met het meeste kleur. Bewerkt: 17 juli 2010 door jvj
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) Daar heb je volkomen gelijk in. Nu hopen dat er eigenlijk ook meer leden komen, vooral in de PC-sectie. Bewerkt: 17 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
GTA-top Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 ik kan niet echt goed een filmpje bedenken,dus me video duurt nog wel even denk ik.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 (bewerkt) Is niet erg, hoor... Je hebt nog wel genoeg tijd, denk ik. Mededeling Wegens vakantie ben ik van 27 juli t/m 10 augustus niet op het forum bereikbaar, vandaar dat de ronde 2 of met een beetje geluk ronde 3 opgeschort. Voordeel hiervan is dat de deelnemers meer tijd hebben voor inzenden van filmpjes. Mocht je je terugtrekken, omdat je liever niet hebt dat het zo lang duurt, dan begrijp ik dat best. Wel graag melden via PB en vóór 27 juli.Mvg,Grand Theft Auto TOM Bewerkt: 17 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Recommended Posts