Jacky-2007 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Ik ben bezig voor ronde 1 (zoals iedereen gok ik ) en ik heb het cappen nu klaar, moet er nu nog eens een film van gaan fietsen. Wanneer moet hij uiterlijk op Youtube staan? Wellicht een idee om dit er toch maar vast bij te zetten, ook i.v.m. je vakantie.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Heb je wel gelijk in. Ik stel voor dat je uiterlijk vrijdag 23 juli om 19:00 het filmpje dient in te leveren.
GTA-top Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik schrijf me hierbij uit Ivm. lekker weer en dingen die ik deze week nog moet doen
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Da's jammer, maar Real Life gaat voor.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 (bewerkt) [table=header]Mededeling[/table] Zoals ik al vermeld had, was dat ik a.s. vrijdag de filmpjes graag wil innen en die zo snel mogelijk online te zetten. Maar wat ik ook al vermeld had, was dat ik a.s. dinsdag op vakantie ga t/m 10 augustus, wat betekent dat de rest van de contest wordt uitgesteld tot aan die dag; 10 augustus. Deelnemers die zich willen uitschrijven kunnen dan vanaf nu doen door dit lijsjt in te vullen: [b]Naam:[/b] [b]Reden:[/b] Denk erom dat je goede argumenten gebruikt bij Reden! Uitschrijven mag en kan t/m a.s. zondag. Ben je te laat, is uitschrijven niet meer mogelijk tot aan het einde van de gehele contest. Vragen kunnen uiteraard per PB. Bewerkt: 21 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) [table=header]Mededeling[/table] Je hebt vandaag tot 19:00 de tijd om je filmpje in te leveren. Een uurtje te laat zijn is geen ramp, je inzending telt dan toch nog mee.Tevens zal het na de deadline van de eerste ronde niet meer mogelijk zijn om je nog aan te melden.Vragen zijn altijd welkom . [table=header]EDIT[/table] Over een halfuur dienen de filmpjes te zijn ingeleverd. Zoals al gezegd was, is dat het niet erg is als je een uurtje te laat bent, je video telt dan toch nog mee. Wel moeten ze zeker voor 00:00 zijn ingeleverd. Bewerkt: 23 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 [table=header]Mededeling[/table] Vanwege privéredenen wordt de 1e ronde uitesteld tot na 10 augustus. Je kunt je tot dan weer aanmelden. Vanaf 10 augustus kunnen deelnemers opnieuw beginnen met inzenden, vandaar dat in de tabel de status 'Gesloten' wordt aangegeven. Voor leden die zich dus toch nog willen aanmelden: het kan tot 10 augustus! Vragen of klachten per PB graag.
Jacky-2007 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Dat is begrijpelijk. Ik heb mijn inzending nog niet af kunnen maken, en met zijn tweeën schieten we niet veel op. Dus voor iedereen die dit leest: Schrijf je in voor de Video Contest!
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) [table=header]Mededeling[/table] Iedereen die intussen toch nog willen meedoen, kunnen dat doen door een PB naar @Jacky-2007 te versturen, wat tevens ook voor de inzendingen van de deelnemers geldt. Hij regelt de rest voor mij tot na 10 augustus en dan begint de officiële contest weer.Even kort om aan te geven naar wie je wanneer een PB mag sturen: [table=header]Datum | Lid | Nu? 24 juli t/m 26 juli | @Grand Theft Auto TOM | 27 juli t/m 9 augustus | @Jacky-2007 | 10 augustus t/m einde van contest | @Grand Theft Auto TOM | [/table] Let dus op naar wie je de aanmelding en/of inzending verzendt! Vragen, klachten of opmerkingen kunnen via PB naar zowel mij als Jacky-2007. Bewerkt: 10 augustus 2010 door Grand Theft Auto TOM
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 De contest loopt niet bepaald storm... Heeft iemand tips om leden te trekken? Tips, opmerkingen, vragen of ideeën zijn altijd welkom!
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Zorg dat er iets voor over staat. Dus een prijs >>> Door Jacky-2007: Hoe durf je.. In de eerste plaats doe je mee voor het meedoen.. En daarbij, je kán ook iets winnen, dus lees het hoofdtopic eerst nog maar eens goed door. Iemand nog serieus goeie suggesties?<<<
End Of The Riot Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik denk dat je deze contest meer moet richten op de PC gamers die een video editor hebben in GTA IV, de kans dat je veel mensen zal vinden die een console hebben is heel klein. Probeer ook reclame te maken via OWN. (misschien willen zij wel een bericht van je contest verwerken in een editie) En vraag aan Joriz of je eventueel een slide mag gebruiken in de soort van diashow linksbovenaan. Net zoals bij Design Your Own Mission.
jvj Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik geloof wel dat een kans heb om te winnen bij de pc-gamers... Video editor is niet echt populair bij vele pc-gamers, maar wel bij mij! Als dit contest op een internationaal forum werd gehouden zouden we genoeg kandidaten hebben.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Ik denk dat je deze contest meer moet richten op de PC gamers die een video editor hebben in GTA IV, de kans dat je veel mensen zal vinden die een console hebben is heel klein. Probeer ook reclame te maken via OWN. (misschien willen zij wel een bericht van je contest verwerken in een editie) En vraag aan Joriz of je eventueel een slide mag gebruiken in de soort van diashow linksbovenaan. Net zoals bij Design Your Own Mission. Je bedoelt een header? Want ik zie verder niet wat jij anders zou bedoelen. Reclame bij OWN is een idee, maar ik had me daar proberen aan te melden en nu zit ik er nog op te wachten of ik aangenomen ben. (ik heb de aanmelding 2 maanden geleden verstuurd... ) En het komt wat rommelig over om dan ook nog te vragen of er reclame voor kan worden gemaakt. @JordanMaster: Inderdaad, er is een prijs beschikbaar gesteld door Remcconen. En die prijs is een signature. Bewerkt: 12 augustus 2010 door Grand Theft Auto TOM
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) MEDEDELING Om even duidelijk te maken wat we aan deze ronde gaan doen, het lijstje hieronder: Datum einde inzenden: 27 augustus (19:00) Datum begin en einde stemmen: 28 augustus - 6 september (19:00) Dus, schrijf je allen in! Je hebt nog steeds kans op de hoofdprijs. Maar... Er is ook nog een troostprijs. Ook dat is later te zien. Bewerkt: 18 augustus 2010 door Grand Theft Auto TOM
Recommended Posts