yodidehond55 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Als iemand het weet hoe het komt, en er een oplossing voor heeft zou die mij dan iwllen helpen? Bewerkt: 14 juli 2010 door VWO-er Onnodige peiling verwijderd Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 - Heb je wel de juiste Cheats? - Voer je de Cheats wel goed in? - Waarom staat er een Poll bij? Reageren
yodidehond55 Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 - Heb je wel de juiste Cheats? - Voer je de Cheats wel goed in? - Waarom staat er een Poll bij? Ja, ik heb de cheats wel heel vaak gebruikt, en alleen de cheats die ik al heel vaak gebruikt heb, zijn het, en trouwens. wat is een poll? xD Reageren
GTA freakje Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 - Heb je wel de juiste Cheats? - Voer je de Cheats wel goed in? - Waarom staat er een Poll bij? Ja, ik heb de cheats wel heel vaak gebruikt, en alleen de cheats die ik al heel vaak gebruikt heb, zijn het, en trouwens. wat is een poll? xD Een poll is een soort stemtopic waarin mensen hun stem (mening) kunnen uiten. Hapert je spel misschien? Werkt de controller niet helemaal lekker meer? Reageren
yodidehond55 Geplaatst: 14 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 - Heb je wel de juiste Cheats? - Voer je de Cheats wel goed in? - Waarom staat er een Poll bij? Ja, ik heb de cheats wel heel vaak gebruikt, en alleen de cheats die ik al heel vaak gebruikt heb, zijn het, en trouwens. wat is een poll? xD Een poll is een soort stemtopic waarin mensen hun stem (mening) kunnen uiten. Hapert je spel misschien? Werkt de controller niet helemaal lekker meer? Nee, ik heb al paar keer niewe controller gekocht, maar werkt voor geen cent.. en soms kan ik ook niet meer springen en weet ik veel wat, slaat die heletijd door.ofzo. heb jij een idee hoe ik dit fix? Reageren
Albert03 Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Dan is er waarschijnlijk iets hardwarematig mis met je ps2-systeem en/of de controller. Heb je dit probleem met meerdere spellen? Reageren
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Speel het spel gewoon ZONDER cheats, joh. Jullie "gamers" weten tegenwoordig ook niet meer wat het spel juist leuk maakt. Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 1) Cd-rom beschadiging (krasjes), Nieuw spelletje kopen, of spelletje repareren (thuis met tandpasta of bij de gamemania vragen of ze de krasjes willen opvullen). Kopen: Intertoys: Niet in assortiment Bart Smit: rond de €10,00 Gamemania: €5,00 2) Cd-rom spelfout/bug, zie oorzaak 1. 3) Consolefout (bijna onmogelijk in jouw geval) Nieuw console kopen, of je console openschroeven (verdere instructies via O.A PM) 4) Cd-rom blokkering, Schoonmaken met een speciaal doekje. oorzaak zou kunnen zijn microscopisch-kleine stofdeeltjes. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.