Jump to content

Oranje achterramen auto in GTA IV


v.c. gangster

Recommended Posts

Hallo,

Ik had al langer last van problemen met GTA IV (happerende beelden) op de pc , wat inmiddels is opgelost...

Toen had ik ook al oranje achter ramen, en nu nog steeds.

Heb meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, maar het heeft niet geholpen.

Op filmpjes van YouTube van GTA IV zie je niks oranjes op de achterramen van de auto's, wat bij mij dus wel is.

Ik weet niet of meerdere mensen er last van hebben (heb niks kunnen vinden), maar als het kan zou ik er graag van af willen.

Wie o wie weet hier iets van en kan mij helpen?

Ik ben momenteel op vakantie en ben vergeten hier eerder achter aan te gaan, ik kom zaterdag terug en zet indien nog nodig dan wel wat plaatjes hierneer.

Link to comment
Delen op andere websites

Autos in GTA IV hebben achterruitverwarmings-draden eroverheen lopen.. Die zijn oranje(ja, in het echt zijn ze soms ook oranje, ook al lijkt het zwart!)... Dat is het enige wat ik kan bedenken.

Als het goed is lopen er dus dunne horizontale oranje streepjes over je achterruit, met uiterst links en uiterst rechts een verticale, dikkere streep...

Ik kan me voorstellen dat dit op YouTube niet te zien is aangezien de kwaliteit daar niet goed genoeg voor is, meestal...

Verder zou het kunnen dat, doordat je beeldscherm b.v. niet goed genoeg is(of je videokaart, wie weet... of dat je je spel in windowed mode, met een te klein venster speelt?!), je pixels zo dicht bij elkaar worden afgebeeld, dat hij alleen maar de oranje pixels laat zien? Ja klinkt raar, weet ook niet hoe ik het moet uitleggen :7...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al screenshots?

Nee, ik ben momenteel op vakantie zonder GTA IV, en kom zaterdag terug, dan zet ik als het nog nodig is de screenshots er wel bij.

Autos in GTA IV hebben achterruitverwarmings-draden eroverheen lopen.. Die zijn oranje(ja, in het echt zijn ze soms ook oranje, ook al lijkt het zwart!)... Dat is het enige wat ik kan bedenken.

Als het goed is lopen er dus dunne horizontale oranje streepjes over je achterruit, met uiterst links en uiterst rechts een verticale, dikkere streep...

Ik kan me voorstellen dat dit op YouTube niet te zien is aangezien de kwaliteit daar niet goed genoeg voor is, meestal...

Verder zou het kunnen dat, doordat je beeldscherm b.v. niet goed genoeg is(of je videokaart, wie weet... of dat je je spel in windowed mode, met een te klein venster speelt?!), je pixels zo dicht bij elkaar worden afgebeeld, dat hij alleen maar de oranje pixels laat zien? Ja klinkt raar, weet ook niet hoe ik het moet uitleggen :7...

Ik speel GTA IV op zo'n game pc met een redelijk goede videokaart, mijn beeldscherm is een goede in zijn soort en ik speel het in 't normale grootte, dus niet te klein of te groot.

En de streepjes zijn bij mij geen streepjes, maar wel een stuk dikkere strepen met nog dikkere strepen aan beide zijkanten. Maar het hele achterruit is licht-oranje.

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

In TLAD heb ik vandaag ook zoiets voorbij zien komen, Er zaten wel gewoon normale oranje strepen achterop, Maar het leek net alsof het raam ook gewoon oranje was.

Maar dat kan natuurlijk ook aan de (ondergaande) zon liggen, Dat die een oranje gloed weerkaatst op het raam. :engel:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor deze late post...

Maar dat is dus normaal en valt dus niet op de filmpjes op Youtube te zien door de (meestal) slechte kwaliteit...?

Dan is 't probleem opgelost! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...