Jump to content

Vraagje over de film PREDATORS


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators.

We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15?

Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators.

We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15?

Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet.

Volgens de site van Pathé (dus het is zo) is het voor 16+. Dit is in Nederland in ieder geval. Ben bang dat je er dus niet heen mag.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators.

We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15?

Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet.

Volgens de site van Pathé (dus het is zo) is het voor 16+. Dit is in Nederland in ieder geval. Ben bang dat je er dus niet heen mag.

Even voor de duidelijkheid, ik woon in België.

Ja, ik weet het, dit konden jullie niet weten hé, ik geef niet graag gegevens vrij op sites met duizenden leden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...