MJ_Forever Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Hallo, maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators. We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15? Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet. Reageren
Die Hard Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Hallo, maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators. We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15? Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet. Volgens de site van Pathé (dus het is zo) is het voor 16+. Dit is in Nederland in ieder geval. Ben bang dat je er dus niet heen mag. Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Ik heb op Google zitten te zoeken, maar ik kan de leeftijd voor die film niet vinden. misschien even vragen bij de bios? Reageren
Fezz Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Of je zegt dat je 16 bent. (Als je een beetje oud lijkt) Bij mij nog nooit gefaald. Reageren
Flokkert Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Of je zegt dat je 16 bent. (Als je een beetje oud lijkt) Bij mij nog nooit gefaald. En wat als ze je ID-Kaart vragen? Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Hallo, maandag ga ik met een vriend naar de film. Er is keuze tussen 7 films. 1 film sprak ons beiden heel erg aan: Predators. We bekeken een trailer en het zag er een beetje creepy, horrorachtig uit. Wij houden van dat genre, maar is de film voor personen onder 15? Ik ben 13, dus ik wil weten of het 16+ is of niet. Volgens de site van Pathé (dus het is zo) is het voor 16+. Dit is in Nederland in ieder geval. Ben bang dat je er dus niet heen mag. Even voor de duidelijkheid, ik woon in België. Ja, ik weet het, dit konden jullie niet weten hé, ik geef niet graag gegevens vrij op sites met duizenden leden Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Kinderen zijn toegelaten in deze film in België: http://www.cinenews.be/Movies.Detail.cfm?MoviesID=7585〈=nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.