proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) ik zit nu gta "tbogt" te spele en op de radio hoor ik ineens: "is your chid acting like a psycho, is he paranormal? then hes dinking to much energy drink" [gedraagt je kind zich als een psychopaat, is hij paranormaal dan drinkt hij teveel energer drink] ik zie hier een EE in omdat op radio [reallife] altj word gezegt dat het slecht is, en hun verdikken dat met psychiese afwijkingen door energy drink [update] ik ging verder luisteren toen was er een 14 jarige jongen uit south broker die door teveel energy drink steeds dacht dat hij van school naar huis word gevolcht, nu haalt zijn moeder hem steeds op... man ik drink dat spul nooit meer Bewerkt: 15 juli 2010 door proaz
jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ik zit nu gta "tbogt" te spele en op de radio hoor ik ineens: "is your chid acting like a psycho, is he paranormal? then hes dinking to much energy drink" [gedraagt je kind zich als een psychopaat, is hij paranormaal dan drinkt hij teveel energer drink] ik zie hier een EE in omdat op radio [reallife] altj word gezegt dat het slecht is, en hun verdikken dat met psychiese afwijkingen door energy drink [update] ik ging verder luisteren toen was er een 14 jarige jongen uit south broker die door teveel energy drink steeds dacht dat hij van school naar huis word gevolcht, nu haalt zijn moeder hem steeds op... man ik drink dat spul nooit meer Lol, die is leuk gevonden. Maar psychische stoornissen ontwikkelen zoals paranoia (achtervolgingswaanzin) door teveel energiedrank? Ik zou eerder zeggen hyperactief zijn, maar geen psychische ziektes.
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ik zit nu gta "tbogt" te spele en op de radio hoor ik ineens: "is your chid acting like a psycho, is he paranormal? then hes dinking to much energy drink" [gedraagt je kind zich als een psychopaat, is hij paranormaal dan drinkt hij teveel energer drink] ik zie hier een EE in omdat op radio [reallife] altj word gezegt dat het slecht is, en hun verdikken dat met psychiese afwijkingen door energy drink [update] ik ging verder luisteren toen was er een 14 jarige jongen uit south broker die door teveel energy drink steeds dacht dat hij van school naar huis word gevolcht, nu haalt zijn moeder hem steeds op... man ik drink dat spul nooit meer Lol, die is leuk gevonden. Maar psychische stoornissen ontwikkelen zoals paranoia (achtervolgingswaanzin) door teveel energiedrank? Ik zou eerder zeggen hyperactief zijn, maar geen psychische ziektes. ja maar dat zijden ze echt kan ik ook niks aan doen
jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ja maar dat zijden ze echt kan ik ook niks aan doen Oh, ik dacht dat die zin "man ik drink dat spul nooit meer" van jou kwam en niet van het radiostation. :$
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ja maar dat zijden ze echt kan ik ook niks aan doen Oh, ik dacht dat die zin "man ik drink dat spul nooit meer" van jou kwam en niet van het radiostation. :$ die zin kwam ook van mij
Fezz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Op die radio zenders praten ze toch meestal alleen maar onzin.
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Op die radio zenders praten ze toch meestal alleen maar onzin. ja maar dit leek mij een EE want in het echt op de radio zeggen ze ook al dat het poblemen geeft mariet zo erg als daar ds ik dacht.. wtf rockstar maakt het gwn wat erger dus misschien EE
Phoenyxar Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ja maar dit leek mij een EE want in het echt op de radio zeggen ze ook al dat het poblemen geeft mariet zo erg als daar ds ik dacht.. wtf rockstar maakt het gwn wat erger dus misschien EE Geen EE... er zijn teveel geweldig amusante dialogen en reclames op de radio. Als je ze allemaal als EE gaat moeten bestempelen worden we binnenkort overrompelt door elk lid dat dan wel een EE heeft gevonden. Daarbij is het verzonnen proaz, je moet die dingen niet serieus interpreteren, je gaat echt niet paranoïde worden van energiedrank. Dat is R* die het thema van energiedrank een beetje uitlacht en daarom belachelijke voorbeelden verzint. Toch geweldig...
proaz Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 ja maar dit leek mij een EE want in het echt op de radio zeggen ze ook al dat het poblemen geeft mariet zo erg als daar ds ik dacht.. wtf rockstar maakt het gwn wat erger dus misschien EE Geen EE... er zijn teveel geweldig amusante dialogen en reclames op de radio. Als je ze allemaal als EE gaat moeten bestempelen worden we binnenkort overrompelt door elk lid dat dan wel een EE heeft gevonden. Daarbij is het verzonnen proaz, je moet die dingen niet serieus interpreteren, je gaat echt niet paranoïde worden van energiedrank. Dat is R* die het thema van energiedrank een beetje uitlacht en daarom belachelijke voorbeelden verzint. Toch geweldig... vnd ik ook een keer iets verpest jij het lol nee grapje
Vincent-GTA Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 ja maar dit leek mij een EE want in het echt op de radio zeggen ze ook al dat het poblemen geeft mariet zo erg als daar ds ik dacht.. wtf rockstar maakt het gwn wat erger dus misschien EE Geen EE... er zijn teveel geweldig amusante dialogen en reclames op de radio. Als je ze allemaal als EE gaat moeten bestempelen worden we binnenkort overrompelt door elk lid dat dan wel een EE heeft gevonden. Daarbij is het verzonnen proaz, je moet die dingen niet serieus interpreteren, je gaat echt niet paranoïde worden van energiedrank. Dat is R* die het thema van energiedrank een beetje uitlacht en daarom belachelijke voorbeelden verzint. Toch geweldig... Kijk hier is onze vakman ook weer, je zeurt bijna bij elk nieuw topic in easter eggs... hoe kun jij nou weten waarom rockstar iets in een spel zet??? heb je daar een insider ofzo?? denk het niet, dus hou eens op te zeiken... Getalife...
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Kijk hier is onze vakman ook weer, je zeurt bijna bij elk nieuw topic in easter eggs... hoe kun jij nou weten waarom rockstar iets in een spel zet??? heb je daar een insider ofzo?? denk het niet, dus hou eens op te zeiken... Getalife... Er moet toch iemand al die EE's checken op hun geloofwaardigheid, daarbij ben ik 1 van de personen die de verzameling EE's verzorgt, dus zal ik na die tijd al een beetje weten -met de tijd en behulp van advies van mods enzovoort- wat nu een EE is en wat niet. Daarbij steel jij net hetgene wat ik meestal zeg tegen de mensen: 'Je weet toch niet wat R* ermee bedoelt.' Daarbij, de meeste dingen die R* in een game zet zijn gebaseerd op RL actuele onderwerpen, R* spot nogal vaak met die dingen door er wat sarcastisch mee om te gaan. Net zoals die energiedrinks, er zijn er trouwens meer van deze reclames. Ik zou je willen vragen waarom je ook zo reageert? Waarom zou het dan wel een EE kunnen zijn en wat doe ik fout door dit te zeggen? Doe dit dan ook liefst in een PB...
Vincent-GTA Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Ik heb deze reactie geplaatst omdat jij al een hele tijd bijna bij elk nieuw ''Easter Egg'' topic iedereen afzeikt omdat het volgens jouw geen easter egg is... en jij hier doet als of jij alles over rockstar weet... Bewerkt: 22 juli 2010 door Vincent-GTA
wesley123 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ik heb deze reactie geplaatst omdat jij al een hele tijd bijna bij elk nieuw ''Easter Egg'' topic iedereen afzeikt omdat het volgens jouw geen easter egg is... en jij hier doet als of jij alles over rockstar weet... Nee hij zijkt helemaal niemand af. Wat hij doet is met zijn mening bekijken of het wel of neit een EE is, als we al jullie 'Easter Eggs' moeten gaan verzamelen zitten er zo ongeveer een miljoen in. Wat er gewoon in feite gebeurt is dat mensen de letter P als verwijzijg zien naar de p in de echte wereld, en ja dan vertelt meestal hearv wel duidelijk een vriendelijk dat het geen EE is en ook waarom het geen EE is, niks mis mee...
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ik heb deze reactie geplaatst omdat jij al een hele tijd bijna bij elk nieuw ''Easter Egg'' topic iedereen afzeikt omdat het volgens jouw geen easter egg is... en jij hier doet als of jij alles over rockstar weet... De meeste EE's zijn al bekend of zijn gewoon geen EE's en aangezien geen enkel lid -dat bekend is met de eigenlijke waarde van een EE- commentaar heeft daarop schijnt het mij dat ik daar dan geen fout in maak. Bedankt wesley123
Jacky-2007 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 In dit geval gaat het om een klein, leuk detail in een commercial. Dit soort kleine zaken kan je kwijt in het Verwijzingen & Geintjes-topic. Verder wil ik alle lezers in dit topic vragen om eens goed de forumregels van IV: Easter Eggs door te lezen. Hierin wordt duidelijk aangegeven dat er hier alleen topics mogen worden gestart als het: Géén verwijzing of geintje betreft (die kunnen in bovengenoemd topic) Een verwijzing is naar Real life of een andere game Je het nodige beeldmateriaal hebt om de Easter Egg te laten zien [table=header]@ topicstarter @proaz[/table]Als je dit dus wilt plaatsen als een verwijzing naar Real Life (bijvoorbeeld Red Bull o.i.d.) dan zou het een Easter Egg zijn. Hiervoor zul je dan wel eerst bewijsvoering moeten verzamelen, bijvoorbeeld het geluidsfragment zelf ergens, of een reclameposter van zo'n product in IV? Het topic gaat nu tijdelijk op slot, als je via Persoonlijk Bericht () naar mij je bewijslast inlevert zal ik het topic heropenen.
Recommended Posts