viccard Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Goed, voor iedereen die deze strangermissie nog niet heeft gedaan, NIET VERDER KIJKEN!!!!!!!!!!!! Hier worden het liefst geen spoilers gebruikt Goed, ik heb dus die missie gedaan, en zoals jullie allemaal weten vindt die gozer niks XD Maar toen die missie voorbij was, schoot ik voor de grap op die steen(die hij optilt om het goud te vinden) met een shotgun en de bovenste rotslaag werd 'weggeblazen' voor een deel en...er kwam een soort goud-achtige kleur tevoorschijnt. Zou het kunnen dat die rotsen het goud zijn en dat ze omgesmolten zijn? Verstopt in het zicht? Graag jullie mening! Ik heb jammer genoeg geen bewijs maar tis geen easter egg, dus das niet nodig en bovendien kunnen jullie het heel makkelijk zelf controleren Bewerkt: 15 juli 2010 door viccard Reageren
vice infernusX Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) Het zou kunnen, maar ik denk dat je dan toch echt dat goud zou moeten oprapen. Ik ben later ook teruggegaan om die kist eens te onderzoeken en kijken of ik hem open kon maken. Niet dus Bewerkt: 15 juli 2010 door vice infernusX Reageren
viccard Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 eeh...Tis ook geen kist he. T zijn 3 stenen XD locatie : In dezelfde grotten waar je Luisa moet bevrijden met Ricketts Reageren
jordycorba Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 ik heb die stenen ook ff vol geraakt met de dubbe bared shotgun maar het leek geen goud om eerlijk te zijn Reageren
viccard Geplaatst: 17 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Goed, maar wat is het dan? Reageren
Flokkert Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Meer informatie staat op Red Dead Wiki, Hier is een link van de Stranger Missie: Klik Hier! Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 ik zie niks liggen oftopic : hoe ziek van die man als hij 10 jaar zit te zoeken en johnie vind die in een dag Reageren
viccard Geplaatst: 22 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2010 Hij vond het samen met die man Maar die man is toch geen 10 jaar aan het zoeken? Ik weet wel dat zijn kinderen hem heel erg missen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.