Jump to content

Geen tekst meer in de menu's


dirk-psv-fanaatje

Recommended Posts

Wie kan mij helpen?

Ik heb zojuist een aantal mods geinstalleerd en blijkbaar is er iets misgegaan met het maken van backups.. meestal is dat niet zo erg maar toen ik net GTA startte, kwam er in het hoofdmenu geen tekst te staan... alleen kon ik wel met de pijltjestoetsen horen dat ik naar een ander submenu ging (bijvoorbeeld controls of graphics) en de map kreeg ik ook gewoon te zien. Toen ik op enter drukte was alles in het spel gewoon normaal, alleen die missen tekst in het menu is erg vervelend.. Weet iemand misschien hoe dit verholpen kan worden? De volgende data is veranderd met de geinstalleerde mods:

visualSettings.dat

timecyc.dat

popcycle.dat

filelist.pak

Bij voorbaat dank :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit probleem ook eens gehad, maar het kwam niet door die mods. Oplossing GTA is opnieuw patchen en als het dan niet gefixed is, gta opnieuw installeren. Werkt sowieso.

Oke. Maar het moet haast wel door de mods komen lijkt me, want ik heb gisteren gewoon GTA gespeeld, daarna gestopt, mods geinstalleerd en daarna had ik dus dat gezeik met die letters. Maar dan zoek ik nog wel ff op internet naar een filelist en als dat niet werkt ga ik wel patchen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de hulp mensen, ik heb filelist.pak weten te vinden via internet en nu doet ie het weer normaal! :tu:

Alleen nu heb ik echter nog 1 vraagje. Door de vele car mods die ik heb geinstalleerd is het verkeer een beetje eentonig geworden. Rete-veel taxi's en verder maar een paar verschillende soorten auto's. Weten jullie misschien hoe dit komt en/of te verhelpen is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...