Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Hallo forumgebruikers, Ik weet dat ik nieuw ben maar hier is een kleine kijk op mijn nieuwe programma: Ps: Er staat op dat je 10$ nodig hebt maar dit is al verholpen!! Als je fouten mocht ontdekken, graag een pm of een reply hier. Have fun! , Strong3r Bewerkt: 16 juli 2010 door Dutchy3010
GAMEKINGZ Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Design ziet er aardig uit , het programma zelf werkt ook.
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Design ziet er aardig uit , het programma zelf werkt ook. Bedankt voor het snelle antwoord GAMEKINGZ. Ik ben al actief op andere forums enzo maar ik wou hier ook eens iets nuttigs posten. Bewerkt: 16 juli 2010 door Strong3r
Shotyoudie Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Dus je kan 10$ adden op je account zodat je niet steeds surveys hoeft te doen ? (BTW: Moet dit niet in het Software subfora?)
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Dus je kan 10$ adden op je account zodat je niet steeds surveys hoeft te doen ? (BTW: Moet dit niet in het Software subfora?) Je moet een UPLOAD account hebben en hiermee inloggen. Dan krijg je per klik het gewenste geld(max 10$). Bewerkt: 16 juli 2010 door Strong3r
Shotyoudie Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Dus je kan 10$ adden op je account zodat je niet steeds surveys hoeft te doen ? (BTW: Moet dit niet in het Software subfora?) Je moet een UPLOAD account hebben en hiermee inloggen. Dan krijg je per klik het gewenste geld(max 10$). Ohh, zo. Maar als ik het programma opstart krijg ik een melding van Malware. Dit: Name : Backdoor:W32/Generic Detection Names : Backdoor.generic Category: Malware Type: Backdoor Platform: W32 Design ziet er aardig uit , het programma zelf werkt ook. Ik vind het wel knap dat jij binnen 3 minuten het programma al gedownload en geprobeert hebt. Bewerkt: 16 juli 2010 door shotyoudie
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Dus je kan 10$ adden op je account zodat je niet steeds surveys hoeft te doen ? (BTW: Moet dit niet in het Software subfora?) Je moet een UPLOAD account hebben en hiermee inloggen. Dan krijg je per klik het gewenste geld(max 10$). Ohh, zo. Maar als ik het programma opstart krijg ik een melding van Malware. Dit: Name : Backdoor:W32/Generic Detection Names : Backdoor.generic Category: Malware Type: Backdoor Platform: W32 Design ziet er aardig uit , het programma zelf werkt ook. Ik vind het wel knap dat jij binnen 3 minuten het programma al gedownload en geprobeert hebt. Hij gebruikt enkel een login en een method om cash toe te voegen.
Fezz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ehm. Is dit iets zoals "Gratis credits op Habbo" ofzo.
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ehm. Is dit iets zoals "Gratis credits op Habbo" ofzo. Nee, want dit werkt.
Fezz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Maar het is wel zoiets. Zit er werkelijk een virus in? Dan download ik hem niet. Link doet het BTW niet eens. Bewerkt: 16 juli 2010 door dji-unit
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Maar het is wel zoiets. Zit er werkelijk een virus in? Dan download ik hem niet. Link doet het BTW niet eens. De link doet het wel... Hij leid naar mediafire. edit: Ik voeg even een mirror toe. Bewerkt: 16 juli 2010 door Strong3r
Shotyoudie Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Maar het is wel zoiets. Zit er werkelijk een virus in? Dan download ik hem niet. Link doet het BTW niet eens. Volgens F-Secure wel, en met de nieuwste versie! http://www.f-secure.com/v-descs/backdoor_w32_generic.shtml Hier staat de uitleg van de malware die F-Secure vind als ik het programma opstart. Bewerkt: 16 juli 2010 door shotyoudie
Strong3r Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Maar het is wel zoiets. Zit er werkelijk een virus in? Dan download ik hem niet. Link doet het BTW niet eens. Volgens F-Secure wel, en met de nieuwste versie! Er zit geeneens 1 in...
GAMEKINGZ Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik vind het wel knap dat jij binnen 3 minuten het programma al gedownload en geprobeert hebt. Hoezo knap , ik heb hem toch getest en ik kreeg geen melding van een virus hoor.
Recommended Posts