ZoutePeper Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Is het mogelijk om met een Xbox controller for windows en een gescheiden toetsenbord om een soort van split screen multiplayer te doen? Dus beiden één apart poppetje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Neen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Neen. Kort en krachtig kan wel op San Andreas volgens mij, en anders speel je gewoon multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Het zou toch wel mogelijk moeten zijn? Als computer het aankan tenminste. Dat je twee besturingsprogramma's op één pc zou installeren. Het scherm zou splitsen, en dus ook GTAIV gesplitst zou spelen? Bewerkt: 16 juli 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Neen. Kort en krachtig kan wel op San Andreas volgens mij, en anders speel je gewoon multiplayer Ik wil ook juist Multiplayer dus online, maar die andere, heeft het niet op de PC, dus ik bedoel als die hier is dat we dan op één PC kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.