Jump to content

Internet exployer


METALSYSTEM

Recommended Posts

Hey ik ging vanochtend achter me computer en dit staat er.

ergkut.png

ik snap dit niet en ik wil niet op Google chrome werken.

ik heb me pc al vaak genoeg op opnieuw opgestart maar het blijf er staan kan iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt op een oude IE, maar bovenaan zie je die balk: Internet Exployer word momenteel... rechtermuisknop op dat en dan inschakelen klikken. En anders de nieuwste IE downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het gewone Internet Explorer opstart, en niet de "Internet Explorer (Zonder Invoegtoepassingen)"? ;)

ik start hem daarop omdat het gewone internet Explorer er niet staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het gewone Internet Explorer opstart, en niet de "Internet Explorer (Zonder Invoegtoepassingen)"? ;)

ik start hem daarop omdat het gewone internet Explorer er niet staat.

Ja dan is het raar he dat hij zonder invoegtoepassingen opstart :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het gewone Internet Explorer opstart, en niet de "Internet Explorer (Zonder Invoegtoepassingen)"? ;)

ik start hem daarop omdat het gewone internet Explorer er niet staat.

Ja dan is het raar he dat hij zonder invoegtoepassingen opstart :7

Wesley is weer depresief. tjonge, jij kan ook nooit normaal reageren.

trouwens het is opgelost Bedankt Dji-unit en anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het gewone Internet Explorer opstart, en niet de "Internet Explorer (Zonder Invoegtoepassingen)"? ;)

ik start hem daarop omdat het gewone internet Explorer er niet staat.

Ja dan is het raar he dat hij zonder invoegtoepassingen opstart :7

Wesley is weer depresief. tjonge, jij kan ook nooit normaal reageren.

trouwens het is opgelost Bedankt Dji-unit en anderen.

Nee heeft weinig daarmee te maken, maar gewoon met zulke domme acties. Kom op, kan je zelf niet nadenken ofzo? Het is toch logisch dat als je op Internet Explorer(Zonder Toepassingen) klikt, hij zonder toepassingen start?

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je zeker dat je het gewone Internet Explorer opstart, en niet de "Internet Explorer (Zonder Invoegtoepassingen)"? ;)

ik start hem daarop omdat het gewone internet Explorer er niet staat.

Ja dan is het raar he dat hij zonder invoegtoepassingen opstart :7

Wesley is weer depresief. tjonge, jij kan ook nooit normaal reageren.

trouwens het is opgelost Bedankt Dji-unit en anderen.

Nee heeft weinig daarmee te maken, maar gewoon met zulke domme acties. Kom op, kan je zelf niet nadenken ofzo? Het is toch logisch dat als je op Internet Explorer(Zonder Toepassingen) klikt, hij zonder toepassingen start?

OMG ik heb er niet veel verstand van Wesley. want ik zit niet 23 uren achter de pc.

Zo ben je weer depresief. Tjonge tjonge.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij is niet depressief. Als er staat Internet (Zonder Invoegtoepassingen) dan is het toch logisch dat hij de invoegtoepassingen niet laad :l

hahaha ik heb die zielge topics van hem gelezen. hij helpt niet jij wel en door jou is het opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, hij is niet depressief. Als er staat Internet (Zonder Invoegtoepassingen) dan is het toch logisch dat hij de invoegtoepassingen niet laad :l

hahaha ik heb die zielge topics van hem gelezen. hij helpt niet jij wel en door jou is het opgelost.

Pardon?! Serieus, het enige wat ik doe is jou erop wijzen en dan krijg ik een grote mond, vervolgens word ik door jou beledigd alleen omdat ik je erop wijs?!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier moet ik Wesley wel gelijk in geven. Als je het programma "Internet Explorer zonder invoegtoepassingen" start, is het toch logisch dat je geen invoegtoepassingen hebt. Dat is hetzelfde als bij de cafetaria om mayonaise bij je friet vragen en dan gaan klagen dat er mayo op je patat zit.

Maar goed, het is al opgelost. Tevens raad ik je aan om in plaats van Internet Explorer, Firefox te gebruiken. Dat is een webbroser net als IE, maar dan sneller, veiliger en stabieler. Probeer het eens. Baad het niet, schaad het ook niet. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...