proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 ik heb net een uur geleden niewe xbox gekocht omdat ik weer online wilde spelen (oude is banned) dus ik thuis alles aangesloten inernet deed het, wou ik bij ta 4 online spelen komt er in die mobiel te staan your gamer profile does not have the correct permission to acces XBOX live (het is een XBOX live account en ik ben ook gewoon ingelogt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neal07 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Mischien is je ip-nummer gebanned ? Succes. mvg neal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Mischien is je ip-nummer gebanned ? Succes. mvg neal nee want hij maakt gewoon verbinding en ik ben ook al ingelogd,, enuh ik heb hem net een uur geleden bij bart smit gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 nieuwe xbox live acc gemaakt en kan weer online bleek ds dat mijn account ook was geblokt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je een gold-account aangemaakt? En kun je dus vrienden toevoegen, online gamen e.d? Anders is dat waarschijnlijk het probleem, dat je geen Xbox live account hebt. Heb je dit allemaal wel, dan kun je het beste Microsoft bellen. Wat geheel gratis en vrijblijvend is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je een gold-account aangemaakt? En kun je dus vrienden toevoegen, online gamen e.d? Anders is dat waarschijnlijk het probleem, dat je geen Xbox live account hebt. Heb je dit allemaal wel, dan kun je het beste Microsoft bellen. Wat geheel gratis en vrijblijvend is . nope gwn internet kabel derin ik ga dus egt nie betale mafkees Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je een gold-account aangemaakt? En kun je dus vrienden toevoegen, online gamen e.d? Anders is dat waarschijnlijk het probleem, dat je geen Xbox live account hebt. Heb je dit allemaal wel, dan kun je het beste Microsoft bellen. Wat geheel gratis en vrijblijvend is . nope gwn internet kabel derin ik ga dus egt nie betale mafkees Dan ligt daar je probleem, online gamen kost op de Xbox namelijk 60€ in het jaar. Eerste maand is overings wel gratis als je een account maakt (Grote xknop > join Xbox Live). Na deze eerste maand wordt je account omgezet naar silver en kun je niet meer online gamen totdat je in de winkel een opwaardeerkaart koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Heb je een gold-account aangemaakt? En kun je dus vrienden toevoegen, online gamen e.d? Anders is dat waarschijnlijk het probleem, dat je geen Xbox live account hebt. Heb je dit allemaal wel, dan kun je het beste Microsoft bellen. Wat geheel gratis en vrijblijvend is . nope gwn internet kabel derin ik ga dus egt nie betale mafkees Dan ligt daar je probleem, online gamen kost op de Xbox namelijk 60€ in het jaar. Eerste maand is overings wel gratis als je een account maakt (Grote xknop > join Xbox Live). Na deze eerste maand wordt je account omgezet naar silver en kun je niet meer online gamen totdat je in de winkel een opwaardeerkaart koopt. jonge wat lul jij dan ik speelde altijd op me oude met internet kabel tot hij banned werd dus kan gwn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Dat zal dan de reden zijn dat je verbannen bent, je sluit je Xbox360 aan op internet. Maakt een Xbox live account en dan krijg je 1 maand gold, daarna moet je a 60 euro per jaar gold kopen om online te kunnen gamen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Dat zal dan de reden zijn dat je verbannen bent, je sluit je Xbox360 aan op internet. Maakt een Xbox live account en dan krijg je 1 maand gold, daarna moet je a 60 euro per jaar gold kopen om online te kunnen gamen.. hij was omgebouwd dat was de reden en ik kan al weer online met me niewe lockje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Dan weet ik niet wat je ombouwt, maar in zo verre heb ik iedereen die ken die hem heeft omgebouwd ook gewoon moeten betalen voor Xbox Live. Nja, ik hoop dat er van geleerd hebt en ondertussen weer gewoon betaald voor je games en live. Succes verder . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Dan weet ik niet wat je ombouwt, maar in zo verre heb ik iedereen die ken die hem heeft omgebouwd ook gewoon moeten betalen voor Xbox Live. Nja, ik hoop dat er van geleerd hebt en ondertussen weer gewoon betaald voor je games en live. Succes verder . wtf hun zijn dan wel heel erg dom ik doe gwn internet kabel erin, aanmelden bij xbox live en spelen maar, aleen of met je vrienden en dan staat er ook gwn dat ik een silver acc heb die niet eindigt zit tog niet voor niets een internetkabel aansluiting op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Isic Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Proaz, kijk eens hier. Online gamen kost echt wel geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Proaz, kijk eens hier. Online gamen kost echt wel geld. probeer het zelf eens dan -,-'' gwn interntkabel van je modem naar xbox en verbinding maken hoef je nie steeds van die kaartjs te kope enuhhmm voor er rare posts kome dat ik het lul ofzo ik heb het zelf ook lees ook ff verder in de link: Bij de Xbox 360 is de Xbox Live versie zeer verbeterd. Zo is de Silver versie (waarmee je scoreboards kunt kijken en extra`s kunt downloaden) gratis, alleen de Gold versie kost geld Bewerkt: 16 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Proaz, kijk eens hier. Online gamen kost echt wel geld. probeer het zelf eens dan -,-'' gwn interntkabel van je modem naar xbox en verbinding maken hoef je nie steeds van die kaartjs te kope enuhhmm voor er rare posts kome dat ik het lul ofzo ik heb het zelf ook lees ook ff verder in de link: Bij de Xbox 360 is de Xbox Live versie zeer verbeterd. Zo is de Silver versie (waarmee je scoreboards kunt kijken en extra`s kunt downloaden) gratis, alleen de Gold versie kost geld je kan alleen split-screen geef je gamertag aan mij dan gaan wij ff online want volgens mij wil dat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.