Jump to content

online met xbox360

proaz

Recommended Posts

Proaz, kijk eens hier.

Online gamen kost echt wel geld.

probeer het zelf eens dan -,-''

gwn interntkabel van je modem naar xbox en verbinding maken hoef je nie steeds van die kaartjs te kope

enuhhmm voor er rare posts kome dat ik het lul ofzo ik heb het zelf ook

lees ook ff verder in de link: Bij de Xbox 360 is de Xbox Live versie zeer verbeterd. Zo is de Silver versie (waarmee je scoreboards kunt kijken en extra`s kunt downloaden) gratis, alleen de Gold versie kost geld

je kan alleen split-screen geef je gamertag aan mij dan gaan wij ff online ;)

want volgens mij wil dat niet.

mij gamertag is proaz1 (die 1 staat omdat [proaz samen met me oude console was banned)

wil je nu online?

@rienie hoe kan ik dan online huh :puh:

Bewerkt: door proaz
Delen op andere websites

Owja, nee. En het heeft ook echt zin om dit eigenwijs te gaan doen terwijl iedereen het tegenovergestelde tegen je zegt. En ja je kunt nu best met die kerel online gaan, en dat zal ook vast wel werken aangezien je gewoon de eerst maand gratis gold hebt.:7

Om onduidelijkheid te voorkomen:

Je hebt nu, omdat je vandaag een nieuw account hebt gemaakt één maand gratis gold. Daarna moet je gewoon gaan betalen zoals iedereen.

Bewerkt: door Fiegel5
Delen op andere websites

Owja, nee. En het heeft ook echt zin om dit eigenwijs te gaan doen terwijl iedereen het tegenovergestelde tegen je zegt. En ja je kunt nu best met die kerel online gaan, en dat zal ook vast wel werken aangezien je gewoon de eerst maand gratis gold hebt.:7

Om onduidelijkheid te voorkomen:

Je hebt nu, omdat je vandaag een nieuw account hebt gemaakt één maand gratis gold. Daarna moet je gewoon gaan betalen zoals iedereen.

jij je zin.... kan nu nie op xbox me moeder moet "ineens" een film kijken die ze normaal niks aan vind en geen zin om op me kamer te zitte aangezien ik om die reden xbox beneden had aangsloten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...