Scorpiuss Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik heb SA maar weer eens geïnstalleerd, en ik wilde het gaan spelen toen ik er achter kwam dat ik wel mijn muis in het menu kan bewegen maar nergens op kan klikken. Dit is nog niet zo'n probleem aangezien ze daar enter voor hebben, maar wanneer ik in een auto rijd of op straat loop heb ik er ook last van. Ik kan dan namelijk niet om me heen kijken. En nee het ligt niet aan de muis zelf.. Reageren
proaz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 heb ik ook last van als je draadloos hebt ff resette anders weet ik et nie Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) Hier heb ik zelf ook enorm last van. En ik heb een muis met draad (je moet niet weten hoeveel batterijen ik heb verkwist aan m'n oude muis). Wat ik altijd doe om het weer te laten werken, is op ESC rammen tot de muis het wel weer doet. Bewerkt: 16 juli 2010 door Big Boss Reageren
Casss Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Voer GTA:SA uit in de compatabiliteits modus, kies Windows XP SP2 of Windows 95/98. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.