Frank031195 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 Hallo, ik speel sinds kort GTA IV op de pc. Ik heb de simple native trainer al geinstalleerd. En nu wou ik is proberen om een mod van een motor te instaleren. Ik wou het programma Spark IV gebruiken alleen ik kreeg een fout melding dat het spel al gemod was of dat de versie te oud was. Dus ik heb ten eerste de trainer eraf gehaald en nog is geprobeerd, dat werkte niet. Toen heb ik gekeken of er een nieuwere versie was maar die was er dus ook niet. En nu is mijn vraag aan jullie wat ik kan doen, weet een van jullie mischien een beter programma of moet ik wat anders doen? Alvast bedankt! Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 ik adviseer je sowieso om gta4 op patch 4 te hebben, daar werkt alles perfect op, dus heb je niet zulke problemen. Ook raad ik als asi loader xliveless aan, deze schakelt games for windows live uit, die je toch niet nodig hebt omdat je met mods niet online kunt(het kan wel, maar het is heel erg af te raden.) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 juli 2010 Rapport Geplaatst: 17 juli 2010 GTA IV modding hoort in...het GTA IV modding forum. Verplaatst. Reageren
Fezz Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 download en installeer de nieuwste patch. Download dan dit voor EFLC en dit voor GTA IV. Installeer dan de nieuwste trainer en asi loader. Maar dat kun je zelf wel heb ik begrepen. Reageren
Frank031195 Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 (bewerkt) Heel erg bedankt allemaal! Het werkt nu wel. Ik ga nu uitproberen hoe SparkIV werkt! Echt super bedankt. Bewerkt: 18 juli 2010 door Frank031195 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.