Jump to content

Xbox 360 Server


CAR

Recommended Posts

Wat de titel (ondertitel) al zegt:

Hoe kan ik een Grand Theft Auto IV Server maken voor de Xbox 360?

Ik heb al gezien hoe je het maakt voor de pc (zo'n beetje), maar is het ook mogelijk om dit voor de Xbox 360 te doen?

Misschien is het al lang mogelijk (ik weet het niet), maar ik heb nog niet zo lang een Xbox 360...

Of het is juis niet mogelijk en dan hoor ik dat ook graag...

Laatst zag ik wel een topic van een of andere RealLife Server voor de Xbox 360..? Dus dacht ik na een tijdje. Zou ik dat ook kunnen maken?

Help mij aub...

Bewerkt: door CAR
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt geen servers maken, maar je kunt wel een game hosten. Hiervoor ga je naar de telefoon, kies je multiplayer, kies je daarna Custom Match, kies je een gamemode, en start je het spel. Later ingame kun je via multiplayer opties allemaal opties kiezen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt geen servers maken, maar je kunt wel een game hosten. Hiervoor ga je naar de telefoon, kies je multiplayer, kies je daarna Custom Match, kies je een gamemode, en start je het spel. Later ingame kun je via multiplayer opties allemaal opties kiezen :)

Oké dankjewel, al had ik liever zelf een server gemaakt zoals dat je voor op de pc kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel een mogelijkheid waarbij je met behulp van twee programma's op je PC kan bepalen wie er wel en niet met je kunnen connecten. Als je je internetverbinding via de PC laat lopen althans. Je hoort dan met één programma alle IP's van anderen te blokken, en met een tweede voeg je bijvoorbeeld die van je vrienden toe. Op die manier kan je alle vormen van ranked multiplayer spelen met alleen je eigen kameraden in plaats van randomized gekozen gamers uit bijvoorbeeld Amerika en Engeland.

Je begrijpt zelf wel wat hiervan de voordelen zouden zijn. Je kan hier verder niet eigen gemodificeerde mappen mee hosten, zo heel veel voegt het dus ook weer niet toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...