hendrik14 Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik zoek een trainer zodat er geen auto's rondrijden in gta iv, maar kan je een trainer hebben als je officiele game hebt? Reageren
Fezz Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 1. Dat kan met Simple Native Trainer door naar pagina 2 te gaan van het eerste menu. 2. Ja het kan met de orginele game. Reageren
hendrik14 Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 1. Dat kan met Simple Native Trainer door naar pagina 2 te gaan van het eerste menu. 2. Ja het kan met de orginele game. Oke bedankt! maare, waar moeten die bestandjes heen? want ik snap niets van die 16 paginas tellende readme in het engels! :O kan jij me een kort verslagje geven van die trainer? Alvast bedankt! Reageren
jvj Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 1. Dat kan met Simple Native Trainer door naar pagina 2 te gaan van het eerste menu. 2. Ja het kan met de orginele game. Oke bedankt! maare, waar moeten die bestandjes heen? want ik snap niets van die 16 paginas tellende readme in het engels! :O kan jij me een kort verslagje geven van die trainer? Alvast bedankt! Alle bestanden gewoon in de GTAIV hoofdmap zetten en je bent klaar. Reageren
Fezz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 En vergeet de .asi loader niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Trainers horen bij modding, dus verplaatst naar modding forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.