Jeremy. Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik kan het wel een beetje een comeback signature noemen heb laatste tijd weinig van me werk laten zien. heb vandaag er 1 gemaakt van een voetbal legende ofterwijl Ronaldinho. Hope u like it! Tips? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik vind hem erg mooi, je hebt de achtergrond práchtig gemaakt, het jammere is dat Ronaldinho éigenlijk niet bij die achtergrond past. Misschien wordt ie wel mooier als je hem inblendt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Hoe heb je die brush strepen op de achtergrond gekregen? Heb je die zelf "getekend" of? Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik ben het eens met BoerBanaan. De achtergrond is zeer mooi. Alleen Ronaldinho past er niet bij. Als ik de achtergrond zie denk ik meer aan iets als anime. Als ik aan Ronaldinho denk, denk ik meer aan iets donkers. De achtergrond is nogmaals wel super! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Als ik de achtergrond zie denk ik meer aan iets als anime. Helemaal mee eens, probeer deze render is in je signature: Reageren
Jeremy. Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 @ Mark B, Die strepen zijn geen brushes. De meesten zijn van C4D's. Ik gebruik namelijk zelden brushes. Een aantal strepen zijn zelf gemaakt. @ Boerbanaan, Ik heb een hekel aan anime dus, sorry die ga ik echt niet gebruiken. Thanks voor de tips! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 @ Boerbanaan, Ik heb een hekel aan anime dus, sorry die ga ik echt niet gebruiken. Waarom zou je het niet proberen? Ik hou ook niet van anime maar het resultaat mag er zijn denk ik. Reageren