Torritor Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Hoi, kan iemand me vertellen hoe ik met CJ langdurig onder water kan blijven zwemmen? Ik weet wel welke knop duiken is, maar CJ komt na 3 seconden gewoon weer boven water, als ik probeer te achterhalen welke knop(pen) hem lang onder water kan houden. Verder wil ik ook weten met welke knop(pen) ik met CJ naar links of rechts kan zwemmen (onder water). De 2 vragen wil ik graag zo snel mogelijk beantwoord hebben i.v.m. de missie ''Amphibious Assault'', die wordt gegeven door Wu Zi Mu. Alvast bedankt! Gr. Torritor Bewerkt: 22 juli 2010 door Torritor Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Toevallig.. Ben zelf ook weer bij deze missie aanbeland, na het spel weer eens geïnstalleerd te hebben. Afijn, er zijn geen toetsen om te sturen of verder te duiken, dit dien je volledig met je muis [PC] of met je knuppeltjes [PS2 & Xbox] - gok ik? - te doen. [table=none]Camera boven CJ|dieper duiken Camera naar links (muis naar rechts)|naar rechts|denk aan het sprinten, je gaat daarbij ||ook niet naar links als je pijltje naar links of A indrukt! Camera naar rechts (muis naar links)|naar links|idem Camera achter/onder CJ|stijgen[/table] Ik meende dat het zo in elkaar zat... Reageren
Fezz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Volgensmij moest je de hele tijd de linkermuisknop in drukken. Reageren
Torritor Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Oké, bedankt voor jullie hulp, maar bij VWO-er is het een tikje onduidelijk. Misschien wat informatie over de knoppen zelf? (Dus, op wat voor knop(pen) moet steeds indrukken?) Wel grappig (en toevallig) dat je hier ook aanbeland bent. Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 De knoppen had je zelf ook al door, uit je bericht maakte ik op dat je alleen moeite had bij het onder water blijven. De camera bewegen gaat met de muis [PC] of de knotsjes [PS2/Xbox], dus als je gewoon de camera beweegt in de richtingen die ik in de tabel aangaf, zou het moeten lukken. Ik heb de tabel engiszins aangepast, opdat het wat duidelijker is.. Reageren
dorp Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 watertrappelen en dan linkermuisknop en dan gewoon verderzwemmen Reageren
sanderth Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Op pc: Eerst onder water dan met sprinten (bij mij rshift, maar normaal spatie) verder zwemmen naar onder. Je bestuurt CJ onder water door naar de kant te kijken waar je heen wil. Op ps2/xbox Rondje indrukken en dan kruisje indrukken om verder onder water te zwemmen. Hier weet ik de besturing niet (ps2 cd is namelijk kapot-.-) Maar ik ga ook uit van het kijken... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2010 Ik klik altijd op: rmb: duiken rennen: zwemmen Ik heb het een tijd niet weer gespeeld, dus ik kan het fout hebben . MVG: supergtagamer Reageren
Smithie Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Het is eigelijk niet zo ingewikkeld : de knop waarmee je duikt hou je ingedrukt. Met de camera kan je de speler besturen. Net als op het land , je loopt en met de muis ga je naar links en rechts. Onder water ga je i.p.v lopen , zwemmen en kan je ook nog verder duiken en naar boven zwemmen voor adem met de muis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.