Hayte Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Gast, er zit minstens 1 poker ding in Blackwater, en die is pas open als je dat andere pak koopt, naam is mij even kwijt. Bewerkt: 31 augustus 2010 door Hayte Reageren
viccard Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ja maar dat is High stakes poker, dat is iets anders, met enkel poker. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 2:17 ja dat zag ik ook was alleen ff vergeten welke trailer het was thx voor mee helpen hierboven: waar hebben jullie het over Reageren
viccard Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Als je je aanmeldt bij social club krijg je een speciaal pak waarmee je high stakes poker kan spelen in Blackwater Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 weet ik maar waarom hebben jullie het erover ? is toch outtakes topic en niet high stakes poker topic Reageren
viccard Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Twas even een discussie over het wel of niet een outtake was. Het zit gewoon in het spel, dus, ontopic Reageren
water Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Er stond ook op de site over zo'n riverboat. Dat is denk ik ook een outtake. Reageren
viccard Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 De site van RDR? Waar dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.