SJL Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Hallo allemaal, Ik speel al enkele weken GTA IV zonder problemen maar sinds een paar dagen reageert het toetsenbord alléén tijdens GTA niet meer. Ik denk dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt ofzo want het gebeurde tijdens een chaotische achtervolging Ik heb al geprobeerd om alle knopjes in te drukken maar er gebeurt niks. Als ik he toetsenbord aanraak gaat Nico rechtdoorm lopen, en kan ik hem alleen met de muis bijsturen en met de muis schieten. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) In jou mijn documenten map staat een map genaamd "San Adreas User Files" en daarin staat het bestand "gta_sa.set" (zonder aanhalingstekens, uiteraard). Verwijder dat bestand en probeer het dan opnieuw. @hieronder: hmm, faal. Bewerkt: 19 juli 2010 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 het gaat over IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Voor Simple native Trainer gebruik ik vaak numpad 5. En soms moet ik echt lang duwen eer ik er resultaat van heb... terwijl die toets het in windows zelf perfect doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SJL Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 probleem opgelost, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.