Jump to content

TLAD biker hoofdkwartieren


jvj

Recommended Posts

Hoi, de titel zegt het al. Waar zie je vaak bikers van een gang en welke wapens hebben ze?

Ik zag er vandaag in de Russische buurt (in Broker), waar Niko's safehouse was. Ik kwam er veel tegen, in die verschillende straatjes zag ik ze wel. Ze hadden ook wapens zoals een AK47 en shotguns, en gewone pistolen. Ze zaten op Bati Customs en hebben een motorpak aan. En het zijn altijd negers. Lijkt me een beetje ver dat dat de Northwood Bikers zijn?

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

The Lost vind je uitsluitend in Acter (IV en TBoGT), in TLaD echter, kom je ze ook in omringende buurten tegen. De Angels of Death komen in IV voor in Beechwood City en BOABO. In TLaD echter, komen ze alleen voor rond hun Clubhuis in de buurten Northwood en North Holland. In TBoGT kom je ze zowel bij hun Clubhuis als in Beechwood City en BOABO tegen. De Uptown Riders vind je in de straten boven Topaz Street, en komen alleen in TLaD voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...