Jump to content

Sunset Beach Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gister uit verveling een achtergrond gemaakt, maar ik vind hem best mooi geworden.

je mag hem op je computer zetten als achtergrond maar zeg het dan wel even. :)

dus..

RATE OR HATE!

sunsetwallpaper4.png

Bewerkt: door jellemuis
Geplaatst:

Een knap staaltje werk, moet ik zeggen. :klap: Ik ga hem niet gebruiken, maar ik vind hem werkelijk schitterend. :Y Dit verdient een 9/10. ;)

Geplaatst:

Zelf vind ik er niet veel aan hoor. :N

Gewoon wat foto's naast elkaar gezet en die dan geblend.

Ook is de achtergrond wat te donker naar mijn zin. Ik denk dat een bruine achtergrond er mss beter zou bij passen. 5/10

Geplaatst:

Ik vind hem erg sfeervol! Het enige aandachtspuntje is dat je van die onderste plaatjes de opacity wel wat lager had kunnen zetten.

9.5/10

Geplaatst:

Ook is de achtergrond wat te donker naar mijn zin. Ik denk dat een bruine achtergrond er mss beter zou bij passen. 5/10

Met bruin valt juist de kracht weg van de foto's. Door de donkere achtergrond komen de kleuren nu mooi naar voren.

Verder simpel maar mooi, al had je de reflectie onderaan van mij wat meer kunnen aanbrengen en de transparantie wat te verhogen, zodat de bovenste foto's feller zijn dan de onderste. Iets in deze richting. Foto's passen verder mooi bij elkaar qua kleur. 8/10

Geplaatst:

Met bruin valt juist de kracht weg van de foto's. Door de donkere achtergrond komen de kleuren nu mooi naar voren.

dat is precies wat ik wilde zeggen, ik had het nog geprobeerd, maar het zag er echt niet uit met bruine kleur

Geplaatst:

dat is precies wat ik wilde zeggen, ik had het nog geprobeerd, maar het zag er echt niet uit met bruine kleur

Ok :puh:

En wat maakt dat niet uit? Of je er nu 1 uur, of 1000 jaar aan werkt, het is het resultaat dat telt.

Je krijgt BTW een 9/10 !

Bewerkt: door Dakendak

Mag ik hem gebruiken als bureaublad-achtergrond? :)

tuurlijk mag dat! :tu:

Bewerkt: door jellemuis
Geplaatst:

En wat maakt dat niet uit? Of je er nu 1 uur, of 1000 jaar aan werkt, het is het resultaat dat telt.

Dat is waar, maar sniper44 zegt helemaal niet dat het niet mooi is omdat er weinig tijd in zit, maar omdat het simpel is. En dat is iets heel anders.

Ik vind het een aardig plaatje, erg functioneel als bureaublad achtergrond omdat het juist vrij simpel oogt, geen overbodige prietprut eraan en zo. Zoals gezegd, het spiegelbeeld mag wel wat minder, nu zie je toch veel hetzelfde. ;)

Geplaatst:

Een knap staaltje werk, moet ik zeggen.

:7 het is gewoon erin zetten, dupliceren, roteren, infaden. dat is het helemaal, maar omdat het gewoon zo nice oogt.. achja. ik zie hier wel meestal dat de 'simpelere' werkjes beter reviews krijgen, maar dat maakt het juist mooi. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...