jellemuis Geplaatst: 26 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Doet me extreem hard denken aan; http://interfacelift.com/wallpaper_beta/details/1707/the_spectrum_of_the_sky.html Wel leuk gedaan alleen niet heel origineel. haha idd minder origineel, maar dat was inderdaad mijn inspiratie Reageren
.Wacko Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Mooi staaltje werk. Je hebt een zwarte achtergrond met een lichtbron en dat ziet er al heel mooi uit, maar misschien dat hij iets veller kan onderaan want daar vind ik het te donker. :$ Verder had je opacity op sommige plaatsen wat kunnen verlagen en je had ook nog een soort glans aan kunnen brengen zoals je ook in mijn signature ziet. Ik weet niet of dat echt mooi was geworden maar het valt te proberen. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder Bewerkt: 27 juli 2010 door grandtheftauto... Reageren
jellemuis Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder ja joh daarvoor heb ik hem hier neer gezet zodat mensen hem kunnen gebruiken Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 28 juli 2010 Rapport Geplaatst: 28 juli 2010 Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder ja joh daarvoor heb ik hem hier neer gezet zodat mensen hem kunnen gebruiken =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.