Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb sinds een paar dagen geleden Flight Simulator X weer uit de kast gehaald om eens wat rond te gaan vliegen. Ik heb al een paar keer eerder een soortgelijk topic geopend, maar ik vond de uitleg niet duidelijk en dus kon ik ook geen texture plaatsen, wat ik dus wel graag zou willen, want met de huidige vliegtuigen is vliegen niet realistisch vind ik... Kan iemand mij dus uitleggen hoe je een vliegtuig kunt texturen/repainten? Ik wil in ieder geval een Transavia toestel van een Boeing 737-800 hebben. Mvg, Grand Theft Auto TOM PS: Duidelijke uitleg zou fijn zijn. En als je toevallig het vliegtuig van mijn voorkeur kan regelen zou dat ook fijn zijn. Bewerkt: 19 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
RS-modder Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Wil je zelf een vliegtuig repainten of wil je een repaint downloaden en die ingame zetten? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik wil hem downloaden en dán repainten. Reageren
RS-modder Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Dus je wil een repaint downloaden en die dan weer repainten? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Nee... Downloaden -> Download in FSX plaatsen Simpel zat voor de mensen die weten hoe ze kunnen modden... En dat is ook mijn hoofddoel van dit topic... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Dus je wil een repaint downloaden en die dan weer repainten? Hij wil een vliegtuig downloaden en repainten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Dus je wil een repaint downloaden en die dan weer repainten? Hij wil een vliegtuig downloaden en repainten. Lees mijn vorige post... Klopt niet wat je zegt. Ik wil een vliegtuig downloaden en dan in FSX zetten, dus niet opnieuw repainten. Reageren
RS-modder Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Dat is erg eenvoudig. Waarschijnlijk krijg je bij je repaint een mapje met bijv de naam Texture.1 (dit kan ook een andere naam zijn) Als het bijv de paint is van de Transvertragia B737-800 dan kopieer je dit mapje naar: Microsoft Games-> Flight Simulator X-> SimObjects -> Airplanes -> B737-800 Als je een model hebt gedownload (bijv. de A380) dan plaats je dit in de map Airplanes. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Kan jij misschien zo'n vliegtuig vinden (als link uiteraard)? Ik zit namelijk zelfs te zoeken naar een KLM toestel, maar tevergeefs... Reageren
RS-modder Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Een KLM toestel, een 737 747 757 767 767? Welke wil je hebben? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Een 737-800 graag. Reageren
RS-modder Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 (bewerkt) Dit is de link: http://www.tca.viscal.net/klm/hangar/hangar-repaint.htm hij staat bovenaan Plak de map Texture.klm op de plek die ik eerder gepost heb -Ga daarna in de map van de 737-800 naar de file aircraft.cfg. Hier staat waarschijnlijk 5x een blokje met[fltsim.1] dan 2 enz. Als het 5x is moet je het volgende onder het 5e blokje zetten en de X in 6 veranderen. Als het er 6x staat doe je het zelfde maar verander je de X in een 7. enz. Kopieer dit: [fltsim.X] title=Boeing 737-800 KLM sim=Boeing737-800 model= panel= sound= texture=klm kb_checklists=Boeing737-800_check kb_reference=Boeing737-800_ref atc_id=PH-BXB atc_airline=KLM atc_flight_number= atc_parking_codes= ui_manufacturer="Boeing" ui_type="737-800" ui_variation=KLM ui_typerole="Commercial Airliner" ui_createdby="Microsoft Corporation" description="One should hardly be surprised that the world's most prolific manufacturer of commercial aircraft is also the producer of the world's most popular jetliner. The 737 became the best-selling commercial jetliner worldwide when orders for it hit 1,831 in June 1987 (surpassing Boeing's own 727 as the previous champ). However, it wasn't always that way\s in the first few years of production, there were so few orders that Boeing considered canceling the program. They didn't, and the airplane has more than proven itself in over three decades of service. Hopelijk lukt het je. Veel vliegplezier! Bewerkt: 20 juli 2010 door RS-modder Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Raar, de mapjes zijn sowieso allemaal van dezelfde soort... Dan hoef ik toch niets te veranderen? Ik krijg dit trouwens te zien als ik in mijn geval naar texture.1 ga en dan het kladblokje dat er bij zit: [fltsim] fallback.1=..\texture fallback.2=..\..\..\..\Scenery\Global\texture fallback.3=..\..\..\..\..\..\Scenery\Global\texture Ik begrijp namelijk je uitleg niet helemaal... Maar als ik dat mapje gewoon in de map B737-800 plaats, lijkt het gewoon alsof het echt van Microsoft Corporation is. Alleen staat die texture niet in-game, want dat heb ik zojuist zitten controleren. Reageren
RS-modder Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Je hebt 1 fout gemaakt en daarom zie je hem nog niet staan. Je moet niet in de map Texture.1 of 2 enz naar Aircraft.cfg maar in de algemene B737-800 map daar moet je dat invullen en dan herkent je FSX de map met de texture. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Daar staat ie ook, dat bedoelde ik met dat ik het vond lijken alsof het van Microsoft Corp. was... Om het even duidelijk te maken een print screen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.