METALSYSTEM Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 hey. ik had een vraagje ik wil de american standardbred breaken maar ik kan hem niet vinden weet iemand waar die te vinden is? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 De American Standardbred is te vinden in West Elizabeth. Op de map staat bij "Beechers Hope" (zie open grasveld) een paarden-icoontje. Daar moeten je zoeken naar een zwart paard. Succes. Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 19 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 De American Standardbred is te vinden in West Elizabeth. Op de map staat bij "Beechers Hope" (zie open grasveld) een paarden-icoontje. Daar moeten je zoeken naar een zwart paard. Succes. Oke bedankt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Heeft me dagen gekost om die te vinden Nadat ik hem had , vermoordde een cougar hem. Dus hebk hem maar gekocht in Armadillo ;d Reageren
viccard Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik vond hem bij toeval in New Austin Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik vond hem bij toeval in New Austin Ikben hem daarstraks nog tegenkomen in Great Plains , 2 zelfs naast elkaar Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 (bewerkt) Hou er wel rekening mee dat de American Standardbred en die andere ( Hungarian Halfbred dacht ik?) moeilijker te "breaken" zijn dan reguliere soorten. Mocht ie je ontsnappen, moet je er snel achteraan, want hij is zomaar weg.. Bewerkt: 19 juli 2010 door Sentasi Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 De Hungarian Halfblood kom je vaak in groepjes van 5 tegen. Dus niet zo heel moeilijk. Reageren
viccard Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik vond hem bij rio del lobo Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 ik kan hem niet vinden op Beechers hope. heef tiemand nog een andere plek? ik doe het om de achievement buckin awesome te halen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Hij zal niet 24 uur per dag aanwezig zijn. Je moet op bepaalde momenten even langs gaan en op zoek gaan naar paarden in het open gebied (grasveld). Met je eiegen paard moet je dan steeds over het veld rijden en dan komt hij vanzelf na een tijdje. Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Hij zal niet 24 uur per dag aanwezig zijn. Je moet op bepaalde momenten even langs gaan en op zoek gaan naar paarden in het open gebied (grasveld). Met je eiegen paard moet je dan steeds over het veld rijden en dan komt hij vanzelf na een tijdje. Ja oke dat doe ik de hele tijd alleen zie ik steeds 2 paarden vaak geen american standardbred. en ik zie ook niks op de radar Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Op de radar zie je ze niet. Als je het paarden-icon bedoeld, moet je kijken op de echte map (Start > Map). Ik heb hieronder even een kaart voor je opgezocht. Zie het paard-icoontje onder Beechers Hope. Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Op de radar zie je ze niet. Als je het paarden-icon bedoeld, moet je kijken op de echte map (Start > Map). Ik heb hieronder even een kaart voor je opgezocht. Zie het paard-icoontje onder Beechers Hope. Ja oke bedankt maar is er geen andere plek voor het paard? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Op de radar zie je ze niet. Als je het paarden-icon bedoeld, moet je kijken op de echte map (Start > Map). Ik heb hieronder even een kaart voor je opgezocht. Zie het paard-icoontje onder Beechers Hope. Ja oke bedankt maar is er geen andere plek voor het paard? Ze zijn overal te vinden. Weet niet welke plekken maar je zal er wel in het spel tegenkomen. Volledig zwart , kan je niet naast zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.