Jump to content

[RDR] American standardbred.

Recommended Posts

Geplaatst:

hey. ik had een vraagje ik wil de american standardbred breaken maar ik kan hem niet vinden weet iemand waar die te vinden is?

Geplaatst:

De American Standardbred is te vinden in West Elizabeth. Op de map staat bij "Beechers Hope" (zie open grasveld) een paarden-icoontje.

Daar moeten je zoeken naar een zwart paard. Succes.

Geplaatst:

De American Standardbred is te vinden in West Elizabeth. Op de map staat bij "Beechers Hope" (zie open grasveld) een paarden-icoontje.

Daar moeten je zoeken naar een zwart paard. Succes.

Oke bedankt.

Geplaatst:

Heeft me dagen gekost om die te vinden :schater:

Nadat ik hem had , vermoordde een cougar hem. Dus hebk hem maar gekocht in Armadillo ;d

Geplaatst: (bewerkt)

Hou er wel rekening mee dat de American Standardbred en die andere ( Hungarian Halfbred dacht ik?) moeilijker te "breaken" zijn dan reguliere soorten. :puh: Mocht ie je ontsnappen, moet je er snel achteraan, want hij is zomaar weg.. :7

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

De Hungarian Halfblood kom je vaak in groepjes van 5 tegen. Dus niet zo heel moeilijk. :7

Geplaatst:

ik kan hem niet vinden op Beechers hope.

heef tiemand nog een andere plek? ik doe het om de achievement buckin awesome te halen.

Geplaatst:

Hij zal niet 24 uur per dag aanwezig zijn. Je moet op bepaalde momenten even langs gaan en op zoek gaan naar paarden in het open gebied (grasveld). Met je eiegen paard moet je dan steeds over het veld rijden en dan komt hij vanzelf na een tijdje.

Geplaatst:

Hij zal niet 24 uur per dag aanwezig zijn. Je moet op bepaalde momenten even langs gaan en op zoek gaan naar paarden in het open gebied (grasveld). Met je eiegen paard moet je dan steeds over het veld rijden en dan komt hij vanzelf na een tijdje.

Ja oke dat doe ik de hele tijd alleen zie ik steeds 2 paarden vaak geen american standardbred. en ik zie ook niks op de radar

Geplaatst:

Op de radar zie je ze niet. Als je het paarden-icon bedoeld, moet je kijken op de echte map (Start > Map).

Ik heb hieronder even een kaart voor je opgezocht. Zie het paard-icoontje onder Beechers Hope.

800px-West_Elizabeth_map.jpg

Geplaatst:

Op de radar zie je ze niet. Als je het paarden-icon bedoeld, moet je kijken op de echte map (Start > Map).

Ik heb hieronder even een kaart voor je opgezocht. Zie het paard-icoontje onder Beechers Hope.

Ja oke bedankt maar is er geen andere plek voor het paard?

Geplaatst:

Ja oke bedankt maar is er geen andere plek voor het paard?

Ze zijn overal te vinden. Weet niet welke plekken maar je zal er wel in het spel tegenkomen.

Volledig zwart , kan je niet naast zien :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...