Jump to content

Mobiel tevoorschijn halen


v.c. gangster

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb zojuist 't verhaallijn van GTA IV voltooid (waar ik overigens op 59.3% kom ipv. 60%...), maar nu krijg ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn.

Ik heb de standaard settings gedaan, maar het heeft niet mogen helpen.

Wie o wie herkent deze mogelijke probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus in principe kan het dus zijn dat ik m'n mobieltje ben verloren tijdens een van mijn zoveelste wilde achtervolgingen...? :7

'T wordt in de GTA-serie dus alleen maar realistischer. :puh:

En ja, ik speel op de pc, waar je pijlte omhoog moet doen voor mobiel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nog niet achter. Het is me nu twee keer overkomen, net zoals je je zonnebril en pet kan verliezen na een aanrijding e.d.

Gebeurd je dit alleen in EFLC of in de gewone IV versie?

Of beide? :puh:

Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt, ik had wel is een probleem dat de ingame GSM maar niet te voorschijn kwam, maar even later kreeg ik hem dan toch terug. (Zonder dat ik mijn savegame had geladen of was dood gegaan.)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me een keer gebeurd in IV en een keer in TLAD. Nu ik erover nadenk, volgens mij was het beide keren dat ik, terwijl ik de mobiele telefoon omhoog had, de straat overstak en niet al te zachtjes ben aangereden.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is me een keer gebeurd in IV en een keer in TLAD. Nu ik erover nadenk, volgens mij was het beide keren dat ik, terwijl ik de mobiele telefoon omhoog had, de straat overstak en niet al te zachtjes ben aangereden.. :7

Maar het is niet dat je GSM dan plots op de grond ligt, zoals bij je hoed of bril? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is mij gister ook al overkomen!

Ik denk niet je hem kwijt kan raken, als je hem tevoorschijn haalt en je wordt aangereden kun je hem ook gewoon terughalen.

Maar net als wat Jacky zegt; saven en je hebt 'm weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...