v.c. gangster Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Hallo, Ik heb zojuist 't verhaallijn van GTA IV voltooid (waar ik overigens op 59.3% kom ipv. 60%...), maar nu krijg ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn. Ik heb de standaard settings gedaan, maar het heeft niet mogen helpen. Wie o wie herkent deze mogelijke probleem? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 En op welke console speel je? Bij de console versie moet je op het pijltje naar boven drukken, bij de PC versie weet ik het niet. Reageren
jvj Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 En op welke console speel je? Bij de console versie moet je op het pijltje naar boven drukken, bij de PC versie weet ik het niet. Ook pijltje naar boven. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Soms verlies je hem, is mij ook weleens gebeurd. Je game een keer saven en je hebt hem weer terug. Reageren
jvj Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Soms verlies je hem, is mij ook weleens gebeurd. Je game een keer saven en je hebt hem weer terug. Wat realistisch of is het een glitch? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Geplaatst: 19 juli 2010 Ik ben er nog niet achter. Het is me nu twee keer overkomen, net zoals je je zonnebril en pet kan verliezen na een aanrijding e.d. Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Dus in principe kan het dus zijn dat ik m'n mobieltje ben verloren tijdens een van mijn zoveelste wilde achtervolgingen...? 'T wordt in de GTA-serie dus alleen maar realistischer. En ja, ik speel op de pc, waar je pijlte omhoog moet doen voor mobiel. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Ik ben er nog niet achter. Het is me nu twee keer overkomen, net zoals je je zonnebril en pet kan verliezen na een aanrijding e.d. Gebeurd je dit alleen in EFLC of in de gewone IV versie? Of beide? Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt, ik had wel is een probleem dat de ingame GSM maar niet te voorschijn kwam, maar even later kreeg ik hem dan toch terug. (Zonder dat ik mijn savegame had geladen of was dood gegaan.) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Het is me een keer gebeurd in IV en een keer in TLAD. Nu ik erover nadenk, volgens mij was het beide keren dat ik, terwijl ik de mobiele telefoon omhoog had, de straat overstak en niet al te zachtjes ben aangereden.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Het is me een keer gebeurd in IV en een keer in TLAD. Nu ik erover nadenk, volgens mij was het beide keren dat ik, terwijl ik de mobiele telefoon omhoog had, de straat overstak en niet al te zachtjes ben aangereden.. Maar het is niet dat je GSM dan plots op de grond ligt, zoals bij je hoed of bril? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Da's het stomme, beide keren niet op gelet... Kwam er pas later achter. :$ Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Is mij gister ook al overkomen! Ik denk niet je hem kwijt kan raken, als je hem tevoorschijn haalt en je wordt aangereden kun je hem ook gewoon terughalen. Maar net als wat Jacky zegt; saven en je hebt 'm weer terug. Reageren
Sentasi Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik ben over de snelweg gelopen, met getrokken mobiel, maar ben hem geen enkele keer kwijtgeraakt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Tsja, ik ben ook wel vaker aangereden dan die bewuste twee keer, haha! Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Heb ik ook, bij mij is het even wachten, af en toe nog proberen, en dan komt hij weer naar boven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.