Guardian1980 Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Onlangs heb ik GTA 3 voor de PC aangeschaft. Hij doet alles prima, op één ding na: Welke toets ik ook installeer voor het schieten, zolang ik loop doet ie het, maar als ik een voertuig instap, kan ik niet meer vuren. Ik kan dus geen drive-by's doen, geen handgranaten gooien, enz. enz. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Handgranaten vanuit een auto gooien is alleen mogelijk vanaf GTA IV. Veder kan je alleen uit een auto schieten met een Uzi. De knopen weet ik niet meer, want ik speel get niet meer via mijn pc(handlijding is zoek) MVG. Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Zoals hierboven vermeld kun je alleen met een uzi een drive-by maken. Indien je geen uzi hebt zal Claude enkel naar links of rechts kijken. De knoppen zijn: Naar links: Q/numpad 1 Naar rechts: E/numpad 2 Naar achter: Q+E/numpad 1+numpad 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Dat verklaart een heleboel Ik was nog niet zover in het spel, maar dan wordt het dus tijd om een uzi aan te schaffen. Thanx voor de tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Np, de uzi unlock je trouwens vrij snel hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Np, de uzi unlock je trouwens vrij snel hoor. Ik had al bericht gehad dat ie beschikbaar is bij ammunation, maar ik had 'm nog niet gehaald Ga ik dus snel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Cheat gunsgunsguns of kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik probeer het spel te spelen zonder te cheaten. Maar ik ben alweer een stuk verder en de drive-by's gaan lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik probeer het spel te spelen zonder te cheaten. Maar ik ben alweer een stuk verder en de drive-by's gaan lekker Eerlijke speler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA3Betalover Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Ik probeer het spel te spelen zonder te cheaten. Maar ik ben alweer een stuk verder en de drive-by's gaan lekker Eerlijke speler oops dubbelpost Bewerkt: 10 augustus 2010 door GTA3Betalover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.